نماینده ولی فقیه در گیلان:

آمریکا در مقابل استقامت مردم ایران به استیصال رسیده است

مدعیان حقوق بشر خود حقوق بشر را رعایت نمی‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، نماینده، ولی فقیه در گیلان در خطبه‌های نماز جمعه امروز رشت در مصلای امام خمینی (ره) این شهر خطاب به کشور‌هایی که شعار حقوق بشر سر می‌دهند گفت: به مشکلات و تجمعات داخلی خود برسید و به مسائل داخلی ایران اسلامی کاری نداشته باشید.
آیت الله فلاحتی به انقلاب ۲۳۰ ساله فرانسه اشاره کرد و افزود: در آشفته‌بازاری که مردم این کشور فریاد مخالفت با حاکمان خود را سر می‌دهند، فرانسوی‌ها به کمک آمریکا و انگلیس، انگشت اشاره به سمت ایران گرفته اند و کشور ما را به رعایت نکردن حقوق بشر متهم می‌کنند.
وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها در خاورمیانه سرشان به سنگ خورده است گفت: آن‌ها می‌خواستند ایران را در یک محاصره همه‌جانبه جهانی قرار دهند، اما تیر آن‌ها به سنگ خورد و ترامپ دستور داد تا نیرو‌های ناتو از افغانستان و سوریه خارج شوند.
امام جمعه رشت با اشاره به قدرت خون شهدا و استقامت مردم ایران اسلامی افزود: امروز باید بگوییم که آمریکا در مقابل استقامت مردم ایران به استیصال رسیده است.
وی با تبریک روز ۴ دی ماه سالروز میلاد حضرت عیسی علیه السلام گفت: در مَنطق حضرت عیسی ظلم، نسل کشی، جنایت علیه مظلوم و حمایت از گروه‌های تروریستی جایگاهی نداشت، اما برخی دولت‌های غربی با وجود تبعیت از دین مسیح، خلاف خط مشی این پیامبر حرکت می‌کنند.
نماینده، ولی فقیه در گیلان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه برخی از مسئولان بدنبال کرسی‌های ریاست هستند و برای رسیدن به جایگاه بالاتر خود را به آب و آتش می‌زنند گفت: باید نگاه مسئولان به ریاست، نگاهی اجتماعی و خدایی باشد تا ضریب امنیت، تخریب و بداخلاقی‌ها در جامعه ما کمتر شود.
آیت الله فلاحتی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سوم دی روز ثبت احوال گفت: ثبت احوال به علت ثبت و حفظ اسناد هویتی و آمار حیاتی افراد جزو حساس‌ترین سازمان‌ها در کشور است.

 
انتهای پیام/آ

خطبه ها نماز جمعه رشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.