حضور لژیونر معروف در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ قطعی شد

هافبک لژیونر تیم ملی فوتبال ایران در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات شرکت می‌کند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جام ملت های آسیا 2019 امارات درحالی از 15 دی آغاز می شود که تیم ملی فوتبال ایران با هدایت کارلوس کی روش در گروه D با تیم های یمن، ویتنام و عراق همگروه است و باید در نخستین دیدار 17 دی با یمن دیدار کند.

کارلوس کی روش، سرمربی پرتغالی فوتبال ایران برای حضور در اردوی امارات و دیدار تدارکاتی با فلسطین و قطر، نام 21 بازیکن را اعلام کرد که با اضافه شدن لژیونرهای اروپایی، فهرست نهایی 5 دی تحویل کنفدراسیون فوتبال آسیا می شود. مرتضی پورعلی گنجی، کاوه رضایی، علیرضا جهانبخش، امیرعابدزاده، صادق محرمی، سید مجید حسینی، وحید امیری، سامان قدوس، سعید عزت اللهی و کریم انصاری فرد بازیکنانی هستند که در اردوی جدید حضور ندارند اما به احتمال زیاد کی روش نام تمامی آنها را در فهرست نهایی قرار خواهد داد. 

حضور لژیونر معروف در جام ملت های آسیا 2019 قطعی شد

البته ساعتی پیش، "کریستوف پلیسیه"، سرمربی فرانسوی باشگاه آمیان به صورت رسمی اعلام کرد که سامان قدوس در فهرست نهایی کارلوس کی روش برای حضور در جام ملت های آسیا 2019 است و حدود یک ماه نمی توانیم از این بازیکن استفاده کنیم. قدوس باید 24 دسامبر (3 دی) به تمرینات تیم ملی فوتبال ایران اضافه شود و این موضوع می تواند مشکلات زیادی را ایجاد کند.

پلیسیه که با سایت le11amienois گفتگو می کرد، در پایان گفت: قدوس پس از پایان کارش در لیگ برتر سوئد با تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2018 روسیه حضور یافت و سپس به آمیان آمد و در هر وقفه بین‌ المللی به اردوی تیم ملی فوتبال ایران می رفت و در سال های گذشته نتوانسته استراحت خوبی داشته باشد.

البته سعید عزت اللهی، علیرضا جهانبخش، کاوه رضایی و علی قلی زاده چهار بازیکن مصدوم تیم ملی هستند که حضورشان در جام ملت‌های آسیا در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.


بیشتر بخوانید:

ملی پوشان فوتبال ایران در رویای فتح جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹

۳ بازیکن از فهرست تیم ملی فوتبال ایران خط خوردند/ وضعیت مبهم ۱۱ لژیونر برای حضور در جام ملت‌های آسیا

فهرست نهایی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا


انتهای پیام/

حضور سامان قدوس در جام ملت های آسیا قطعی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار