مه غلیظ دید رانندگان را در گردنه‌های استان خراسان شمالی به ۲ متر رساند

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: مه خیلی غلیظ و بارش برف سنگین تردد رانندگان را در گردنه‌های این استان بسیار کند کرد و میزان دید را به دو متر کاهش داد.

برف شدید و مه غلیظ دید رانندگان را در گردنه‌های استان به دومتر رساندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سرهنگ علیرضا حسین زاده رئیس پلیس راه خراسان شمالی گفت: هم اکنون در گردنه اسدلی و امین الله برف شدید در حال باریدن است و مه ِغلیظی نیز گردنه‌ها را فراگرفته است.

وی با اشاره به کاهش دید رانندگان به حدود دو متر، از رانندگان خواست به منظور کاهش خطرات احتمالی از سفر‌های غیرضروری پرهیز کنند و در صورت ضرورت تردد با سرعت مطمئنه در این محور‌ها حرکت کنند.

سرهنگ حسین زاده با بیان اینکه شن و نمک پاشی در این دو محور در حال انجام است، گفت: با توجه به کاهش دما و در نتیجه آن کاهش تردد، احتمال یخ زدگی جاده‌ها دور از انتظار نیست.

وی گفت: این در حالی است که در گردنه جوزک نیز بارش برف و مه غِلیظ داریم که ضرورت رعایت نکات ایمنی را می‌طلبد.

وی افزود: با توجه به بارش شدید برف هم اینک تردد انواع کامیون در محور‌های راز و بجنورد به اسفراین ممنوع اعلام شد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان بیان کرد: در مجموع محور‌های شهر بجنورد نیز از چهار طرف شیروان، اسفراین، فاروج و آشخانه و محور راز برف در حال باریدن است و در سایر محور‌ها نیز بارش باران را داریم.

وی گفت: در این راستا به همراه داشتن تجهیزات زمستانه از قبیل: زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی و خودداری از سفر‌های غیرضروری و حرکت با سرعت مطمئنه به رانندگان توصیه می‌شود تا احتمال حادثه به حداقل برسد.

انتهای پیام / ب

کاهش دید در گردنه‌های خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.