انقلابی ها؛

انصاری فرد: قهرمانی پرسپولیس در جام در جام آسیا از خاطرات خوش ورزشی ام است

مدیرعامل سابق پرسپولیس گفت: قهرمانی پرسپولیس در جام در جام آسیا یکی از خاطرات خوش من بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عباس انصاری فرد متولد ۵ اردیبهشت ۱۳۳۵ در تهران و ۳ دوره مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس را عهده دار بوده است. او طی سالیان (۱۳۶۹–۱۳۷۲)، (۱۳۸۰–۱۳۸۱) و (۱۳۸۷–۱۳۸۸) مدیریت این باشگاه را برعهده داشت و برادر بزرگ محمد حسن انصاری‌فرد است.

انصاری فرد که یکی از چهره‌های انقلابی محسوب می‌شود که پیش از انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ مدرسه فوتبال داشت و برای فوتبال ایران بازیکن سازی می‌کرد و پس از انقلاب نیز تا مدتی مدرسه فوتبال داشت، اما سپس مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و ... شد.

در همین باره با عباس انصاری فرد، چهره انقلابی و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفتگو کردیم و او در این باره بیان کرد: پیش از انقلاب اسلامی، مدرسه فوتبال داشتم و در بحث فوتبال باشگاهی و ملی بازیکن سازی می‌کردم و پس از انقلاب در سال ۱۳۵۷ تا حدودی در مدرسه فوتبال فعالیت می‌کردم، اما سپس به کار‌های اجرایی پرداختم و به سازمان تربیت بدنی و باشگاه پرسپولیس رفتم.

او افزود: پس از حضور در پرسپولیس و سازمان تربیت بدنی، تلاش کردم تا حرکات خوبی در ورزش انجام دهم و پس از اینکه حسن غفوری فرد به عنوان رئیس سازمان تربیت بدنی انتخاب شد، کار‌های بسیار زیادی انجام شد. حدود ۱۰-۱۵ رشته ورزشی از جمله بوکس و ... تعطیل بود، اما حضور او تاثیر زیادی در ورزش داشت و وضعیت بهتر شد.

انصاری فرد ادامه داد: یکی از خاطراتی که از زمان پس از انقلاب به یاد دارم، قهرمانی پرسپولیس در جام در جام آسیا است. پرسپولیس موفق شد در آن مسابقات به مقام قهرمانی برسد و سال بعد هم به فینال راه پیدا کند، اما متاسفانه مقابل نماینده ژاپن شکست خوردیم و نتوانستیم قهرمان شویم.

مدیرعامل سابق پرسپولیس گفت: پیش از انقلاب زمین‌های خاکی، محلات و ... محل سازندگی فوتبالیست‌ها بود و ستاره‌های زیادی از زمین‌های خاکی به باشگاه‌ها و تیم ملی می‌رسیدند، اکنون نیز استعدادیابی در سطح کشور در حال انجام است و امیدوارم بتوانیم فوتبال قدرتمندی داشته باشیم.

انتهای پیام/

اظهارات عباس انصاری فرد درباره فعالیت های ورزشی خود پس از انقلاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار