معاون حمل و نقل سازمان راهداری در اصفهان:

۲ میلیون حلقه لاستیک خودرو سنگین بین رانندگان توزیع می‌شود/ قرار گرفتن شغل رانندگی در زمره مشاغل سخت و زیان آور

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای از توزیع ۲ میلیون حلقه لاستیک خودرو‌های سنگین بین رانندگان تا پایان امسال خبر داد.

 یکی از دغدغه های بزرگ رانندگان در حوزه بیمه تامین اجتماعی و بیمه تکمیلی استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،داریوش امانی معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور امروزدر همایش بزرگداشت روز ملی حمل ونقل و راهداری در اصفهان با بیان این که سازمان راهداری به دنبال حل مشکلات رانندگان است گفت: تامین لاستیک وظیفه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای نبود اما چون دغدغه رانندگان دغدغه ما هم بود در این مساله ورود کردیم.

وی از ثبت سفارش ۲ میلیون حلقه لاستیک خبر داد و گفت: پیش بینی می شود با اقدامات انجام شده مشکلات لاستیک رانندگان تا پایان سال حل شود.

وی با اشاره به حضور رئیس مجلس در مراسم بزرگداشت هفته حمل ونقل و راهداری کشور گفت: در این جلسه نمایندگان صنوف مختلف سئوالات و درخواست های خود را به راحتی مطرح کردند.

عضو هیات عامل و معاون حمل ونقل سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور گفت: در این جلسه مقرر شد مباحث مربوط به قرار گرفتن شغل رانندگی در زمره مشاغل سخت و زیان آور با قدرت بیشتری در مجلس شورای اسلامی پیگیری شود.

امانی با اشاره به اینکه یکی از دغدغه های بزرگ رانندگان در حوزه بیمه تامین اجتماعی و بیمه تکمیلی است ، افزود: در این بخش مقرر شد صندوقی تعریف شده و برای همیشه مشکلات این حوزه برطرف شود.

معاون حمل ونقل سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور گفت: افزایش بهره وری صنعت حمل ونقل یکی از دغدغه های ما به شمار می آید.

 
 انتهای پیام/م

برگزاری همایش بزرگداشت روز ملی حمل ونقل و راهداری در اصفهان

برچسب ها: حمل و نقل ، راهداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.