کلاهبرداری تحت عنوان فروش سیم کارت

مدیرمخابرات منطقه کرمانشاه گفت: به تماس های تلفنی و پیامکی تحت عنوان فروش سیم کارت یا اهدای جوایز پاسخ مثبت ندهید.

کلاهبرداری تحت عنوان فروش سیم کارت جدیدبه گزارش   خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  مدیر مخابرات منطقه کرمانشاه اعلام کرد : اخیراً تعدادی از شهروندان از تماس های تلفنی اشخاص مبنی بر فروش سیم کارت و اهدای جوایز گوناگون همراه اول سوال دارند که بایستی اعلام کنیم شرکت ارتباطات سیار ( همراه اول )یا کارکنان مخابرات استان تحت هیچ عنوان برای فروش سیم کارت‌هایی باشرایط ویژه و یا جوایز و قرعه کشی  به صورت تلفنی و یا ارسال پیامک بامشترکین عزیز تماس نمی گیرند و از شهروندان عزیز خواست که به این گونه تماسهای تلفنی پاسخ مثبت ندهند.

 قبادیان افزود : سرویس@های ویژه ای از قبیل مکالمات با تخفیف 50 درصدی و رایگان بودن آن در روزهای تعطیل , اینترنت رایگان یکساله  از جمله مواردی است که افراد سودجو با عناوین مختلف و بعضاً از طریق شماره سایر اپراتورها مبادرت به فریب مردم از طریق تماس تلفنی با مشترکین نموده و به صورت نقدی وجوه مختلفی را درب منزل یا در محل کار از افراد اخذ می نمایند.

وی در بخش دیگری از سخنان اظهار داشت : این افرادحتی به نام شبکه های رادیویی اقدام به کلاهبرداری نموده و ممکن است شهروندان را به سمت دستگاههای ATM(خودپرداز)کشانده و به عناوین مختلف از آنها موجودی حساب بگیرند که تمامی این اقدامات مجرمانه بوده و منشاء کلاهبرداری است.

وی  همچنین به چنین افرادی که با هدف سودجویی موجبات ضرر و زیان مردم را فراهم می آورند توصیه کرد ، از ادامه ی چنین اقداماتی خودداری نمایند زیرا قانون، مجازاتهای سنگینی را پیش بینی کرده است.

وی افزود : از مشترکین عزیز استان نیز میخواهیم در صورت مشاهده چنین مواردی ، سریعاً پلیس فتا را درجریان امر قرار دهند.

مسیب قبادیان ، مدیرمخابرات منطقه کرمانشاه اعلام داشت: تنها درگاه معتبر و قانونی برای خرید سیم کارت ، مراجعه به سایت www.mci.ir و یا مراجعه حضوری به دفاتر فروش معتبر سرتاسر استان است.

 

انتهای  پیام/ز

 

تماس های  مشکوک به شهروندان برای دریافت پیامک خرید سیم کارت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار