سازمان هواشناسی اعلام کرد؛

بارش برف و باران در برخی نقاط کشور/آسمان تهران کمی ابری است

امروز برای نقاط استان های آذربایحان شرقی و غربی، کردستان، زنجان و اردبیل و ارتفاعات قزوین بارش برف و باران پیش بینی می شود.

بارش برف و باران در برخی نقاط کشور/آسمان تهران کمی ابری استبه گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، براساس تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی امروز با گذر موج تراز میانی، در برخی نقاط استان های آذربایجان شرقی و غربی، کردستان، زنجان، اردبیل و ارتفاعات قزوین بارش برف و باران و وزش باد پیش بینی می شود. در گیلان و مازندران بارش پراکنده باران دور از انتظار نیست.

روز سه شنبه در برخی نقاط خراسان های شمالی و رضوی، گلستان و مازندران بارش پراکنده باران رخ داده و در بعدازظهر این روز سامانه فوق از کشور خارج می گردد.

روزهای دوشنبه تا پنج شنبه افزایش نسبی دما در نوار شمالی کشور رخ خواهد داد که در استان های گیلان و اردبیل با وزش باد جنوبی همراه خواهد بود، از اواخر دوشنبه و روز سه شنبه در نیمه شرقی کشور و استان های واقع در دامنه های مرکزی و شرقی البرز در تهران و سمنان وزش باد نسبتا شدید پیش بینی می شود که در روز سه شنبه در کرمان و سیستان و بلوچستان خیزش باد و گرد و خاک دور از انتظار نیست.

انتهای پیام/

آخرین وضعیت آب و هوای کشور در ۳ دی ماه

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار