رئیس اداره بهداشت و تندرستی آموزش و پرورش استان قم عنوان کرد؛

اجرای طرح ملی دادرس در ۱۱۰ مدرسه قم/آموزش مهارت های امدادی به دانش آموزان قمی

احمدی گفت:دانش آموزان در این طرح مهارت‌های امدادی را با عنوان «دادرس» یعنی دانش آموزان آماده در روزهای سخت به صورت کلاس‌های تئوری و عملی آموزش می‌بینند.

گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ،محمد احمدی رئیس اداره بهداشت و تندرستی آموزش و پرورش استان قم با اشاره به برگزاری طرح دادرس در مدارس قم،گفت: این طرح در ۱۱۰ مدرسه پایه هشتم متوسطه اجرا می‌شود.

رئیس اداره بهداشت و تندرستی آموزش و پرورش استان قم بیان کرد: دانش آموزان پس از فراگیری دوره‌های لازم در المپیاد داخلی شرکت کرده و یک تیم از مدرسه وارد مرحله ناحیه‌ای و شهرستان می‌شود.

وی با بیان اینکه در هر مدرسه حداقل ۲ تیم ۱۴ نفره تشکیل می‌شوند،اضافه کرد:دانش آموزان در این طرح مهارت‌های امدادی را با عنوان «دادرس» یعنی دانش آموزان آماده در روزهای سخت به صورت کلاس‌های تئوری و عملی آموزش می‌بینند.

وی عنوان کرد: هدف از اجرای این طرح آشنایی دانش آموزان با مهارت امدادی، پیشگیری از حوادث و آموزش خود مراقبتی است.

وی ادامه داد: در بهمن‌ماه بازی‌های المپیاد ناحیه‌ای برگزار می‌شود و یک تیم دختر و یک تیم پسر به این المپیاد راه می‌یابند.

احمدی بیان کرد: در مرحله استانی از تمام نواحی و مناطق استان قم در مسابقه شرکت می‌کنند و یک تیم منتخب پسر و یک تیم منتخب دختر به هشتمین مرحله کشوری طرح دادرس که در تابستان اجرا می‌شود، راه می‌یابند.

انتهای پیام/ح

طرح دادرس در ۱۱۰ مدرسه قم اجرا می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار