امروز انجام شد؛

دیدار جمعی از دوچرخه سواران تهرانی با مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران

جمعی از دوچرخه سواران تهرانی امروز با مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو پایتخت دیدار کردند.

دیدار جمعی از دوچرخه سواران تهرانی با مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهرانبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، جمعی از دوچرخه سواران تهرانی امروز با هدف انتقال نظرات برای تکمیل طرح ورود دوچرخه سواران به داخل مترو با نوبخت مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو  پایتخت دیدار کردند.

دوچرخه سواران ضمن تقدیر از مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو به خاطر اقدامات صورت گرفته در زمینه ورود دوچرخه سواران به ایستگاههای مترو بر حل دیگر معضلات شهری تاکید کردند.

در ادامه این مراسم فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره‌برداری راه آهن شهری تهران اظهار کرد: دوچرخه سواری علاوه بر شهر برای سلامتی شهروندان نیز مفید است.

وی افزود: قصد توسعه این کار را داریم و امیدواریم بتوانیم شیوه حمل و نقل شهری را به استفاده از نقلیه عمومی تغییر دهیم.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری راه آهن شهری تهران گفت: استفاده مردان و زنان از دوچرخه مشوق خوبی برای شهروندان است.

نوبخت بیان کرد: در نظر داریم تا در داخل ایستگاه‌ها پایانه‌هایی را برای پارک خودرو تعبیه کنیم و اکنون هم اقدامات لازم برای احداث پارکینگ در ایستگاه مترو کلاهدوز در نظر گرفته شده است، تا کسانی که در آن محدوده می‌خواهند از دوچرخه استفاده کنند، بتوانند به راحتی این کار را انجام دهند و در ایستگاه‌های دیگر نیز این کار در حال بررسی است.

نوبخت با اشاره به اینکه امیدوارم فعالیت شما در زمینه دوچرخه سواری مشوقی برای سایر همشهری‌ها باشد گفت: امیدواریم این اقدامات در زمینه دوچرخه سواری موثر واقع شود تا شهروندان به جای استفاده از وسیله نقلیه شخصی، از وسایل نقلیه عمومی و دوچرخه بیشتر استفاده کنند تا در آینده بتوانیم شهری بدون آلودگی یا با آلودگی کمتر داشته باشیم.

نوبخت در پایان بیان کرد: امیدواریم این رفتار در بقیه شهر‌های کشور نیز الگو قرار داده شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: مترو ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار