کارخانه ذوب آهن اصفهان در آذرماه امسال با تولید ۲۲۵ هزار و658 تن چدن ، بهترین تولید ماهیانه را پس از توقف کوره بلند شماره یک در سال ۹۴ در کارنامه خود ثبت کرد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهرداد تولائیان معاون بهره برداری شرکت ذوب ‌آهن اصفهان با اشاره به ثبت رکورد تولید ماهیانه چدن در این کارخانه اظهار داشت : حوزه معاونت بهره برداری در راستای سیاست های کارخانه و با تکیه بر دانش و تجربه کارکنان سخت کوش خود، همواره سعی در تحقق اهداف تولید داشته است.

وی افزود : حوزه معاونت بهره برداری باتوجه به شرایط سال‌های اخیر که کوره بلند شماره یک متوقف بوده است و فقط کوره بلندهای شماره 2 و 3 در مدار تولید قرار دارد و همچنین باتوجه به محدودیت‌های اخیر تأمین مواد اولیه مورد نیاز، با افزایش سطح بهره وری و بازدهی و با تلاش و کوشش کارکنان سخت کوش به افزایش میزان تولید اقدام کرده است.  

معاون بهره برداری شرکت ذوب ‌آهن اصفهان تصریح کرد : در همین راستا این حوزه بر اساس گزارش ماهیانه عملکرد موفق به تولید ۲۲۵ هزار و658  تن چدن طی آذرماه (با دو کوره بلند) گردید که این مقدار بهترین تولید ماهیانه پس از توقف کوره بلند شماره یک در سال 94 است. 

در ماه گذشته ، تلاشگران ذوب آهن اصفهان موفق شدند با تولید 8  هزار و965 تن چدن ، رکورد تولید روزانه چدن با دو کوره بلند را ثبت نمایند و پاییز طلایی را برای شرکت رقم بزنند.

انتهای پیام/م

ثبت رکورد تولید چدن در کارخانه ذوب آهن اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.