بررسی راه‌های سرمایه گذاری، مشارکت و درآمدزایی در مجموعه ورزشی آزادی

در نشست امروز شورای معاونین شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، در خصوص راه‌های سرمایه‌گذاری و درآمدزایی در مجموعه ورزشی آزادی صحبت شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از مجموعه ورزشی آزادی، نشست شورای معاونین، مدیران و مشاورین با حضور مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در دفتر استادیوم یکصدهزار نفری مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

در این جلسه کریمی با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در مجموعه ورزشی آزادی، پیشنهاد طرح جامع ساماندهی این مجموعه را ارائه کرد و گفت: مجموعه ورزشی آزادی یک سرمایه ملی است و در کنار توجه به جنبه‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی، رویکرد اساسی آزادی باید ملی و المپیکی باشد.

مدیر عامل و رییس هیات مدیره شرکت توسعه ادامه داد: برنامه مدیریت مجموعه ورزشی آزادی برای حضور مردم و بهره‌برداری از امکانات آن برای عموم و به خصوص نوجوانان و جوانان قابل تقدیر است، ولی باید توجه کنیم که رویکرد اساسی مجموعه ورزشی آزادی قهرمانی است.

در این نشست مصوب شد با تامین اعتبار لازم در اسرع وقت و به فوریت با کمک بخش خصوصی جاده تندرستی دور دریاچه مجموعه ورزشی آزادی آماده شود و با این طرح امکان استفاده مردم از مزایای این جاده به عنوان بخشی از برنامه‌های حوزه همگانی ورزش فراهم شود.

کریمی در ادامه با تاکید بر مشارکت بخش خصوصی در پروژه‌ها و طرح‌های ورزشی خواستار آن شد که با اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع، فرصت حضور سرمایه‌گذاران این بخش سریع‌تر فراهم شود و همه چیز در یک روند شفاف و روشن برای افزایش اعتماد مشارکت کنندگان بخش خصوصی صورت گیرد.

سپس حسینی سرپرست معاونت مشارکت‌های مردمی و جذب سرمایه مجموعه ورزشی آزادی با ارئه پاورپوینت پتانسیل‌های سرمایه گذاری در مجموعه را به اطلاع حضار رساند.

در پایان این نشست نیز علی اکبر شعبانلو سرپرست مجموعه ورزشی آزادی گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در مجموعه ارائه کرد و گفت: مجموعه ورزشی آزادی چشم و چراغ مکان‌های ورزشی ایران است و باید از بهره‌برداری‌های پراکنده جلوگیری کرد و با همراهی و هماهنگی با فدراسیون‌های حاضر در این مجموعه می‌توان به ساماندهی بهتر مدیریتی آزادی کمک کرد.

شعبانلو افزود: تلاش کردیم با باز کردن درب مجموعه ورزشی آزادی به روی عموم از طریق عضوگیری و همین‌طور برگزاری کلاس‌های تابستانی برای نوجوانان و جوانان و تور‌های گردشگری نیم‌روزه و یک‌روزه با کمک بخش خصوصی، مردم را با این مجموعه ملی بیشتر آشنا کنیم.

این نشست که یک ساعت به طول انجامید و با حضور معاونین، مدیران شرکت توسعه و مسئولان مجموعه ورزشی آزادی برگزار گردید، حاضرین پیرامون راه‌های کسب درآمدزایی و همچنین نیاز‌های سرمایه گذاری در مجموعه ورزشی آزادی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

پس از نشست فوق مدیر عامل شرکت توسعه با حضور در فدراسیون کونگ فو و پیست اتومبیلرانی آزادی با روسای فدراسیون ذکر شده در خصوص تعاملات فی مابین به گفتگو پرداخت.

انتهای پیام/

نحوه درآمدزایی در ورزشگاه آزادی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار