رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان گفت: از ابتدی سال تا کنون بیش از ۴ هزار پروانه کسب در استان صادر شده است.

خلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان در گفتگوبا خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبندرعباس،گفت: از ابتدی سال تا کنون ۴ هزار و ۶۱۷ پروانه کسب در استان صادر شده است.

وی افزود: این پروانه های کسب در حوزه خدماتی، توزیعی، فنی و تولیدی صادر شده که بیشترین پروانه کسب صادر شده در حوزه توزیعی و کمترین درحوزه خدماتی است.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان گفت: از این تعداد پروانه کسب صادره، تعداد پروانه کسب تولیدی ۵۶۴ مورد، تعداد پروانه کسب‌های صادره توزیعی دو هزار و ۷۳۸ مورد، تعداد پروانه کسب‌های خدماتی دائم ۵۶۲ مورد و پروانه کسب خدمات فنی دائم ۷۴۱ مورد است.

خلیل قاسمی بااشاره به افزایش صدور پروانه کسب در استان نسبت به مدت مشابه پارسال افزود: همچنین در این مدت ۲۸۴ مورد کارت مباشرت صادر شده است.

وی گفت:هرمزگان حدود ۴۰ هزار واحد صنفی دارد.واحد‌های صنفی که پروانه کسب و کارت مباشر ندارند و یا قیمت کالا‌های خود را درج نکرده باشند توسط بازرسان و تیم تشکیلاتی شناسایی و در صورت تمکین نکردن، به تعزیرات حکومتی معرفی خواهند شد تا برخورد قانونی صورت گیرد.

ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان با شماره تلفن گویای ۱۲۴ آماده دریافت هرگونه نظر، پیشنهاد، انتقاد و شکایت‌های مردمی از واحد‌های صنفی متخلف است.

تاکنون ۱۹ هزار و ۸۱۵ قلم کالا در سایت اصناف ثبت شده است.

انتهای پیام/ر


افزایش صدور پروانه کسب در هرمزگان

برچسب ها: صنعت ، معدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار