ایجاد اشتغال برای مددجویان شهرستان مهریز در قالب طرح های مختلف

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهریز گفت: تفاهم نامه‌ای ما بین اداره منابع طبیعی شهرستان مهریز و اداره کل زندان‌های استان در راستای ایجاد اشتغال مددجویان امضا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ سیدعلی باقری رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهریز گفت: تفاهم نامه‌ای ما بین اداره منابع طبیعی شهرستان مهریز و اداره کل زندان‌های استان در راستای ایجاد اشتغال مددجویان امضا شد که هدف از انعقاد این تفاهم نامه ایجاد اشتغال نیرو‌های مددجو و زندانیان با رعایت قوانین و مقرارات در قالب طرح‌های مختلف است.

محمد رضا رفیعی زاده معاون سلامت اصلاح و تربیت اداره کل زندان‌های استان یزد بیان کرد: با تعامل مسئولین قضایی و هماهنگی مسئولین ادارات، زندانیان واجد شرایط می‌توانند بخشی از دوران محکومیت خود را از طریق اشتغال در اداره منابع طبیعی و بخش‌های دولتی و خصوصی بگذرانند.

وی با بیان ضرورت توجه بیشتر به ایجاد زمینه‌های اشتغال و درآمدزایی برای زندانیان واعضای خانواده آنان تاکید کرد: راه کار حل بسیاری از مشکلات مالی زندانیان وخانواده آنان فراهم نمودن زمینه‌های اشتغال حداکثری است.

حمید کامل برون مدیر بنیاد تعاون زندانیان یزد گفت: نگهداری و تأمین امنیت زندانیان و اصلاح و بازسازی شخصیت آن‌ها دو رسالت اصلی همه اقشار جامعه است و زندانیان باید با آموزش‌های هدفمند به جامعه برگردند و به عنوان انسانی شریف به زندگی اجتماعی خود ادامه دهند.

همچنین مهدی حسن پور دادستان دادسرای شهرستان مهریز گفت: دادگستری شهرستان مهریز از این طرح استقبال می‌کند و تمایل به همکاری با طرح حضور مددجویان رای باز، در این شهرستان دارد و این طرح باعث اشتغال در شهرستان مهریز و ایجاد یک رویه قضایی موثر می‌شود و امیدواریم به یک راهکار پایدار برای اجرای این طرح در شهرستان مهریز برسیم.


انتهای پیام/ ا

انعقاد تفاهم نامه همکاری اداره منابع طبیعی و دستگاه قضا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار