مدیر کل پدافند غیرعامل استان مرکزی خبرداد؛

تکمیل و اجرای طرح جامع پدافند غیرعامل استان مرکزی اوایل سال ۹۸

مدیر کل پدافند غیرعامل استان مرکزی از تکمیل و اجرای طرح جامع پدافند غیرعامل استان مرکزی اوایل سال98 خبرداد .

مدیر کل پدافند غیرعامل استان مرکزی خبرداد؛ فراهانی مدیر کل پدافند غیرعامل استان مرکزی در حاشیه همایش رابطین این پدافند در گفتگو با  خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  گفت: مطالعات طرح جامع پدافند غیرعامل در استان مرکزی آغاز شده و اطلاعات آن در حال جمع آوری و مراحل اولیه آن شامل آموزش رابطین در حال انجام است و این طرح طبق برنامه زمانبندی شده اوایل سال اینده تکمیل و اجرایی می‌شود.

فراهانی افزود: طرح جامع پدافند غیرعامل در راستای افزایش ایمنی، مصونیت سازی جامعه و شناسایی و رفع تهدیداتی که در بخش‌های مختلف وجود دارد در سراسر کشور اجرایی می‌شود.

وی اضافه کرد: تهدید‌های اقتصادی، جنگ نرم، روانی، سایبری و زیست محیطی مهمترین تهدیدهاست که تهدید سایبری و زیست محیطی در اولویت قرار دارند که باید در این زمینه هوشیار عمل کرد.

مدیر کل پدافند غیرعامل استان مرکزی ادامه داد: با پیشرفت دانش نوع تهدید‌ها هم تغییر می‌کند و اکنون تهدیدات فناوری مهم است و در راستای مقابله با آن باید پدافند تخصصی در دستور کار قرار گیرد.

محمدی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هم در این همایش گفت: ایمن سازی و کاهش اسیب پذیری جامعه مهمترین هدف پدافند غیرعامل است که با آموزش‌های مختلف در این زمینه می‌توان ظرفیت تاب آوری جامعه را افزایش و اآسیب‌های اجتماعی را کاهش داد.

همایش رابطین پدافند غیرعامل استان مرکزی در راستای ایجاد هماهنگی و هم افزایی و آمادگی رابطین برگزار شد.

انتهای پیام / ج

همایش رابطین پدافند غیرعامل استان مرکزی

برچسب ها: حوادث ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۱ ۱۳ آبان ۱۳۹۸
عالی