مدیرکل مدیریت بحران گلستان:

استفاده از فناوری های نوین در مدیریت بحران مهم است

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان گفت: استفاده از فناوری های نوین یکی از موضوعات مهمی است که باید در مدیریت بحران به کار گرفته شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،   مجتبی جمالی مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان ظهر امروز در حاشیه مانور استانی کارگروه تخصصی امداد و نجات با رویکرد امدادرسانی بر جوامع بشری که در سالروز زلزله بم در بندرگز برگزار شد، گفت: موضوع پیشگیری و آمادگی درحوزه مدیریت بحران از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: استفاده از فناوری‌های نوین یکی از موضوعات مهمی است که باید در مدیریت بحران به کار گرفته شود مانند مانور امروز که با همکاری اداره کل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان تصاویر مانور به شکل اینترنتی در دسترس ما بود و افرادی که علاقه‌مند بودند می‌توانستند از طریق آپارات این مانور را رصد کنند.

جمالی گفت: یکی دیگر از فواید برگزاری مانور‌ها ایجاد هماهنگی بین دستگاهی و ارزیابی سرعت عمل دستگاه‌ها در برخورد با حوادث است.

وی افزود: مانور امروز در راستای اجرای برنامه‌های کاهش آثار بلایای طبیعی با محوریت هلال احمر برگزار شد.

وی گفت: موضوع مهم دیگر در مواقع بحران، داشتن هماهنگی بین دستگاه‌های پای کار است، چنانچه در مواقع بحران بهترین برنامه ریزی‌ها انجام شود و بهترین تجهیزات هم به کار گرفته شود، اما هماهنگی بین مجموعه وجود نداشته باشد مدیریت بحران نتیجه‌ای نخواهد داشت.
 
انتهای پیام/م
 

در مواقع بحران، داشتن هماهنگی بین دستگاه‌های پای کار، مهم است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار