وزیر کشور در بوشهر :

دشمن بدنبال تفرقه و تنش اجتماعی در کشور است/ افزایش تولید و صادرات سبب مثبت شدن تراز اقتصادی و تجاری شد

نمایندگان ولی فقیه می‌تواند باعث وحدت بین مردم شود.وزیر کشور گفت: افزایش تولید و صادرات از ابتدای سال جاری در کشور سبب مثبت شدن تراز اقتصادی و تجاری شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالرضا رحمانی فضلی صبح امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان بوشهر با قدردانی از تلاش مسئولان استان بوشهر در مدیریت برنامه‌ها و بخش‌های مختلف جامعه گفت: مهمترین مسئله‌ای که دشمنان برای آن برنامه‌های مختلفی دارند، ایجاد یاس و نامیدی در مردم با تنش اجتماعی و تفرقه است.

وی، با بیان اینکه یکی از هدف گذاری‌های اصلی تحریم اقتصادی ایجاد نارضایتی در جامعه است، گفت: در این زمینه با توجه به وجود ظرفیت‌های بسیار بالا در کشور باید بهره‌وری را افزایش داد.

وزیر کشور افزایش تولید و صادرات را یکی از راهکار‌های مهم در راستای مقابله با تحریم‌ها دانست و تصریح کرد:امسال تولید و صادرات در ابعاد گوناگون در کشور افزایش یافته که این مهم سبب مثبت شدن تراز اقتصادی و تجاری شده است.

رحمانی‌فضلی با تاکید بر نقش مهم وحدت و انسجام در ناکام گذاشتن اهداف دشمنان به ویژه آمریکا افزود: وحدت و انسجام داخلی در جامعه بسیار مهم است چراکه اگر این مهم نباشدامنیت در کشور دچار خلل و اهداف دشمن محقق می‌شود.

وی با بیان اینکه دشمن به‌صورت مستقیم در حوزه امنیتی ایران سرمایه‌گذاری می‌کند، گفت: دشمن در ایجاد مشکلات امنیتی در کشور، با وجود نیرو‌های قوی امنیتی، اطلاعاتی، عملیاتی و مردم نتوانسته بهره لازم را ببرد.

وی افزود: بعد گذشت پنج سال از عمر دولت به هیچ وجه صدای عدم وحدت در بوشهر نشنیدم، چون آیت‌الله صفایی بوشهری نماینده، ولی فقیه در این استان نقش محوری خودش را داشته است و به خوبی در زمینه وحدت حرکت کرده است.

رحمانی فضلی ادامه داد: سه پایه اصلی در هر استان نماینده، ولی فقیه، استاندار و نمایندگان مجلس هستند که هماهنگی و انسجام بین آن‌ها باعث توسعه و امنیت می‌شود.

انتهای پیام/ف

دشمن دنبال ترویج تفرقه و یاس در کشور است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۰ ۰۷ دی ۱۳۹۷
مذاکره با آمریکا دیگر سیاست داخلی ایران را به کسی تقدیم نمی کند چون چیزی که آمریکا می خواهد دست هیچکس نیست آمریکا اگر با غلط کردم برگردد به برجام قدرت نیروهای مسلح ایران را می رساند
Iran (Islamic Republic of)
عباس فیروزپور
۰۰:۰۱ ۰۷ دی ۱۳۹۷
البته اگر اقتصاد ما از شر نفت فروشی خلاص شود به رشد و تعالی می رسد ولی باید دانست افزایش قیمت نفت تنها سلاحی است که ملت ما برای یک زیست ایمن در جهان دارد چون دشمن قسم خورده ای بنام آمریکا دارد در ضمن اینکار باعث تاراج ثروتهای آمریکا می شود او فقط می تواند عربستان و امثال آن را بدوشد ای بسا نفت فروشان که دوشیدنی نیستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۹ ۰۶ دی ۱۳۹۷
باید در ابتدا مشکلات اقتصادی حل شود
Iran (Islamic Republic of)
اسد
۲۲:۳۵ ۰۶ دی ۱۳۹۷
کاش اول مشکل داخلی را حل کنین مشکل داخلی که حل نشود دشمن هم رسوخ پیدا می کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۴ ۰۶ دی ۱۳۹۷
امید مردم راناامید کردید؟؟!!! مرتب قیمت ارز وطلا رابالا بردیدوبه دنبال آن قیمت تمام اجناس رابالا بردید،؟؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۸ ۰۶ دی ۱۳۹۷
دشمن و تفرقه این چیزا بهانه شماست ک بداد مردم نرسید تا ملت می خواهند اعتراض کنند میگید دشمن بس کنید خفه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۳ ۰۶ دی ۱۳۹۷
امان از این همه ظلم و بی عدالتی،بیکاری،تورم،فقر،به خدا دیگه توان نداریم،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۳ ۰۶ دی ۱۳۹۷
تا مسئولین و برخی آقازاده های فاسد هستن دشمن میخوایم چکار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۶ ۰۶ دی ۱۳۹۷
کدام تحریم ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۵ ۰۶ دی ۱۳۹۷
بداد مشکلات جوانان برسید
Iran (Islamic Republic of)
همشهری
۱۲:۴۹ ۰۶ دی ۱۳۹۷
صادرات خوبه به شرط آنکه مایحتاج مردم به دل بی ل آنکه ارزش پولی کم شده ودلار کسب کنیم نباشه یکی از دلایل گرانی ها دقیقأ آینه که شرکتها خصوصأ پتروشیمی ها برا کسب سود بیشتر ترجیح میدهم در محصولات را صادر کنند درست مثل خشکبار که مردم نمیتونند دیگه پسته بخرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۷ ۰۶ دی ۱۳۹۷
انشالله نابودی دشمنان اسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۰ ۰۶ دی ۱۳۹۷
مردم خودمون که قدرت خرید ندارن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۹ ۰۶ دی ۱۳۹۷
لطفا به داد ما کارگرای خدماتی بیمارستان امام خمینی استان بوشهرشهرستان کنگان برسید باتوجه به اینکه تمام وقت دربیمارستان شاغل هستیم ولی متاسفانه بدون قراردادومزایای قانون کار هستیم حقوق رابصورت ساعتی دریافت میکنیم