جنگ پویندگان فجر برای اعاده حیثیت در اصفهان

دختران فوتسالیست پویندگان برای کسب بهترین نتیجه راهی اصفهان شدند.

جنگ پویندگان فجر برای اعاده حیثیت در اصفهانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، هفته ۲۰ لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور جمعه هفت دی ماه پیگیری می‌شود و در حساس‌ترین بازی این هفته، از ساعت یازده تیم نامی نو اصفهان میزبان پویندگان فجر شیراز خواهد بود.

شاکر مدیر تیم پویندگان فجر شیراز بیان کرد: با توجه به جدایی ستاره زارع سرمربی تیم، بازیکنان شرایط خوبی نداشتند، اما تلاش کردیم آن‌ها را دور هم جمع کنیم و با توجه به تمریناتی که پشت سر گذاشتند کسب نتیجه دور از ذهن نیست حتی اگر حریف نامی نو اصفهان باشد.

وی افزود: سرمربی موقت محبوبه رضوی است و امیدواریم با تلاش وی و بازیکنان نتیجه مناسبی را در اصفهان بگیریم و با وجود آنکه شانس کمی برای حضور در پلی آف داریم، ولی اتفاقات فوتبالی شاید به نفع پویندگان رقم بخورد.

شاکر بیان کرد: برای مسابقه با نامی نو اصفهان سه بازیکن مصدوم و یک محروم داریم.

در جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور، نامی نو اصفهان با ۱۴ برد، ۳ تساوی، یک شکست و ۴۵ امتیاز در رده دوم قرار دارد و پویندگان فجر شیراز با هشت برد، پنج تساوی، پنج شکست و ۲۹ امتیاز جایگاه پنجم را به خود اختصاص داده است.

نماینده فارس در هفته ۱۹ مقابل همشهری پارس آرا با تساوی ۳-۳ متوقف شد و نامی نو اصفهان ۲-یک دختران کویر کرمان را شکست داد.

قضاوت دیدار حساس نامی نو اصفهان و پویندگان فجر شیراز به لیلا ویسی و نسیم کیانی مقدم سپرده شدن است.

در دیدار رفت تیم‌های پویندگان فجر و نامی نو در مسابقه‌ای که خالی از حاشیه نبود و داور بازی یک گل شیرازی‌ها را مردود اعلام کرد، به نتیجه تساوی یک-یک رضایت دادند.
انتهای پیام/م

تلاش پویندگان فجر برای خلق یک شگفتی در اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار