کنعانی زادگان: برای کسب قهرمانی راهی جام ملت‌های آسیا می‌شویم/ مسائل زیادی از کی روش یاد گرفتم

مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: ما صددرصد برای قهرمانی پا به مسابقات آسیایی می‌گذاریم و مقام دومی هم راضی مان نمی‌کند.

کنعانی زادگان: برای کسب قهرمانی راهی جام ملت‌های آسیا می‌شویم/ مسائل زیادی از کی روش یاد گرفتمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین کنعانی زادگان مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان درباره قرار گرفتنش در لیست تیم ملی و وضعیت اردوی تیم ملی اظهار کرد: خدا را شکر که در لیست 23 نفره تیم ملی قرار گرفتم و امسال عملکرد خوبی داشتم. همچنین اردوی قطر خوب است و امکانات خوبی را در اختیار ملی پوشان قرار دادند و همه بازیکنان تمرکز خود را گذاشتند که بهترین عملکردشان را در بازی های جام ملتهای آسیا ارائه بدهند  و دل مردم را شاد کنند. 

او درباره شانس تیم ملی برای قهرمانی در آسیا و چه تیم هایی رقبای ایران در این رقابتها هستند، گفت: به نظرم همه تیم ها در جام ملت های آسیا حضور می یابند تا جلوی تیم ملی ایران، ژاپن و کره جنوبی نشان بدهند که بیکار ننشتند و حرف های زیادی برای گفتن دارند و همانند تیم ملی ایران  پیشرفت کردند. ما هم صددرصد برای قهرمانی پا به این مسابقات می گذاریم و مقام دومی هم راضی مان نمی کند و جا دارد از کی روش تشکر کنم که واقعا این فضا را برای ما جوانان درست کرده است تا بتوانیم خیلی از مسائل را یاد بگیریم و هر روز برای من یک کلاس درس است که از کی روش مسائلی را یاد می گیرم. 

کنعانی زادگان درباره اینکه  تیم ملی نیاز به حمایت مردم دارد، گفت: صددرصد همه مردم دست به دست هم بدهند که تیم ملی کشورمان بعد از مدت ها به مقام قهرمانی برسد و پیشکسوتان و بزرگان فوتبال باید پشت تیم ملی باشند و تیم ملی را حمایت کنند تا ایران به حقش در جام ملتهای آسیا برسد.


بیشتر بخوانید: 

خوشحالی رسانه خارجی از مصدومیت بازیکن تیم ملی فوتبال ایران!

کُری خوانی ملی پوشان پس از اعلام لیست نهایی تیم ملی/ کی‌روش یک خبرنگار را تهدید کرد

یوز‌ها آماده شکستن طلسم ۴۳ ساله جام ملت‌های آسیا/ قلی‌زاده و عزت‌اللهی، بدشانس‌های بزرگ تیم کی روش


انتهای پیام/  

اظهارات کنعانی زادگان درباره اردوی تیم ملی فوتبال 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار