معرفی و بررسی بازی جهان‌باز Pocket Build + تصاویر

بازی Pocket Build اثری است که یک دنیای وسیع و جهان‌باز را در اختیار بازیکنانش قرار می‌دهد تا بدون هیچ‌گونه محدودیتی بتوانند تخیلات خودشان را پیاده‌سازی کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ساخت بازی هایی که بتواند بنوعی یک جهان باز را در اختیار کاربرش قرار دهد و امکاناتی به گیمر عرضه نماید تا وی بتواند هر چیزی را که مدنظرش است را بسازد، معمولا جزء یکی از دغدغه های بازی سازان می دانند و در این بین می‌توان گفت بازی pocket build توانسته این ایده را به حقیقت تبدیل نماید . بازی Pocket Build اثری است که یک دنیای وسیع و جهان‌باز را در اختیار بازیکنانش قرار می‌دهد تا بدون هیچ‌گونه محدودیتی بتوانند تخیلات خودشان را پیاده‌سازی کنند. این بازی امکانات زیادی در اختیار گیمر قرار می دهد تا شهر رویایی خود را در هر عصری بسازد و بهشتی را که در ذهن خود دارد روی یک دنیای بزرگ نقاشی کنید.

بازی آیتم‌های متنوعی دارد و اجازه می‌دهد که از آن‌ها به‌طور رایگان استفاده کنید. شما می‌توانید انتخاب کنید که می‌خواهید شهر خود را در عصر قدیم به‌پا کنید یا اینکه یک دنیای فانتزی و مدرنیته را داشته باشید. بازی گرافیکی جذاب و سه‌بعدی دارد و می‌توانید شهر خود را از هر زاویه‌ای نظاره کنید.

معرفی و بررسی بازی جهان‌باز Pocket Build +تصاویر

چرخه شبانه روز در بازی فعال است و دیدن شهر زیر نور چراغ‌ها بسیار جذاب خواهد بود. دنیای بازی بسیار وسیع است و می‌توانید با جاده‌کشی شهر‌های مختلفی را که در این دنیا ساخته‌اید به هم‌دیگر وصل کنید. همه امکانات در اختیار شما هستند تا مجتمع‌های گوناگونی را به‌پا کنید و به آن‌ها زندگی ببخشید. المان‌های زنده را هم می‌توانید به بازی اضافه کنید و انسان و حیوان را در جایگاه‌های مشخصی قرار دهید. با قرار دادن آن‌ها شهر روح پویای خود را پیدا می‌کند و انسان‌ها مشغول به کار در ساختمان‌های ایجاد شده می‌شوند. ساخت و ساز و نابودی چیز‌هایی که تولید کرده‌اید تنها در یک ثانیه صورت می‌گیرد و بعد از اینکه به روند بازی عادت کردید می‌توانید به کار خود سرعت بخشید.

معرفی و بررسی بازی جهان‌باز Pocket Build +تصاویر

خلاقیت شما در بازی Pocket Build نشان‌دهنده همه‌چیز است و باید با وقتی که می‌گذارید ایده‌های خود را عملی کنید. اگر بیش‌تر با بازی درگیر شوید، می‌توانید کم‌کم به آن علاقه‌مند شوید و هر روز به شهری که در حال ساخت آن هستید، سر بزنید. با ساخت و ساز نه‌تن‌ها المان‌های ثابت را در بازی قرار می‌دهید، بلکه می‌توانید یک ماجراجویی ایجاد کنید و انسان‌ها را به فعالیت و قرار گرفتن در نقش‌های خود وادار کنید. برخی از ساختمان‌ها بسیار حیاتی هستند و درواقع تامین‌کننده منابع اولیه برای سازندگی‌های بیش‌تر هستند؛ به‌طور مثال باید چوب تولید کنید تا بتوانید سازه‌های چوبی را بنا کنید یا اینکه با ایجاد ساختمان‌های غذای، گوشت لازم برای تغذیه مردم خود را داشته باشید.

معرفی و بررسی بازی جهان‌باز Pocket Build +تصاویر

این بدین معنی است که شهر‌های عجیب و غریبی که ممکن است در ذهن شما وجود داشته باشد یا در کتاب‌های مختلف خوانده باشید، در بازی قابل پیاده‌سازی است و امکانات نامحدود بازی این امکان را به شما می‌دهند. با بازی Pocket Build می‌توانید همانند یک هنرمند دنیای وسیع بازی را نقاشی کنید.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: pocket build ، معرفی بازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار