معرفی بازی موبایلی دزدان دریایی کارائیب +تصاویر

بازی اندروید و آیفون Pirates of the Caribbean: ToW به گونه‌ای است که بازیکنان باید خود را با ساختن پایگاه‌های مختلف جزیره‌ای را که در آن هستند، قوی‌تر کنند.

معرفی بازی موبایلی دزدان دریایی کارائیب +تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بازی های موبایلی از آنجایی که معمولا بیشتر از سایر بازی های رایانه ای در دسترس هستند سعی می کنند تا مخاطبان را مسحور خود نمایند. در این بین شرکت های بازی سازی که بازی هایی مختص سیستم عامل‌های اندروید و یا ios را ارائه می دهند سعی می کنند در نظر اول گیمر را جذب کنند. در میان بازی های متعددی که در دنیای بازی‌های موبایلی ظاهر می شود بازی Pirates of the Caribbean: ToW جزء آن دسته از بازی هایی محسوب می‌شود که سعی دارد بازیکن را به یک جهان دیگر برده و آن را وارد جنگ نماید.

 

معرفی بازی موبایلی Pirates of the Caribbean: ToW +تصاویر

معرفی بازی موبایل Pirates of the Caribbean: ToW

با شروع بازی موبایلی Pirates of the Caribbean: ToW، خود را در بخش تمرینی پیدا می‌کنید؛ درست جایی که قرار است نحوه‌ی بازی کردن را به شما آموزش دهند. تقریبا می‌توان گفت که ۱۰ الی ۱۵ ماموریت اول شما در قالب بخش تمرینی در دسترس‌تان قرار داده می‌شود تا بتوانید خود را به جهان این بازی عادت دهید.

در بازی اندروید و آیفون Pirates of the Caribbean: ToW بازیکنان باید خود را با ساختن پایگاه‌های مختلف جزیره‌ای را که در آن هستند، قوی‌تر کنند. یکی از مواردی که در این بازی حائز اهمیت است، ساخت کشتی و ارتقاء آن از نظر قدرت است به این صورت که هرقدر کشتی‌های بیشتری داشته باشید و آن‌ها را ارتقاء دهید، در نبرد‌ها قوی‌تر خواهید بود. البته باید گفت؛ ساخت کشتی نیازمند یک سری پیش نیاز و مکان‌هایی است که از طریق آن‌ها بتوانید مهمات و آذوقه کسب کنید.

معرفی بازی موبایلی Pirates of the Caribbean: ToW +تصاویر

از این رو باید بدانید که در چه زمان از چه منابعی استفاده کنید. اگر با بازی‌های استراتژی که از المان‌های شهرسازی استفاده می‌کنند غریبه هستید، هیچ اشکالی ندارد. بازی Pirates of the Caribbean: ToW دارای یک سیستم راهنمای داخلی است که بازیکنان می‌توانند مراحل بازی را به‌ترتیب انجام بدهند. تیم سازنده در کنار استفاده از المان‌های شهرسازی، از المان‌های جنگی و مبارزه هم استفاده کرده است و می توان گفت معمولا در بازی‌های این سبک بازیکنان می‌توانند به سایر جزیره‌های سایر بازیکنان حمله کنند و Pirates of the Caribbean  ToW هم این موارد را در خود جای داده است.

معرفی بازی موبایلی Pirates of the Caribbean: ToW +تصاویر

زمانی که به سطح مورد نظر برسید، می‌توانید به جزیره سایر بازیکنان‌های جهان بازی هم حمله کنید و آذوقه کسب کنید.


بیشتر بخوانید: معرفی یک بازی موبایلی رکوردی به نام؛ NarcoBall


نکته‌ی جالب بازی Pirates of the Caribbean: ToW این است که نحوه‌ی جنگیدن و نبرد‌ها با انیمیشن مخصوصی به‌نمایش در می‌آید. این کار حس و حال جالبی به بازی بخشیده است و باعث می‌شود روند یکنواختی در بازی کمتر شود.

معرفی بازی موبایلی Pirates of the Caribbean: ToW +تصاویر

نکته‌ی جالب دیگر بازی Pirates of the Caribbean: ToW استفاده از کاراکتر‌های اصیل و دوست داشتنی سری دزدان دریایی کارائیب است. جدا از اینکه ماموریت‌های مربوط به خودتان را انجام می‌دهید، می‌توانید ماموریت‌های کاراکتر‌های بازی نظیر جک اسپارو را هم انجام بدهید و در دزدی‌ها و نبردها، همراه‌شان باشید. جدا از پایگاه‌ها، می‌توانید به هیولا‌های داخل دریا هم حمله کنید و آذوقه‌های مختلفی را کسب کنید.

بازی موبایل Pirates of the Caribbean: ToW تجربه‌ای خوب و لذت‌بخش در زمینه‌ی بازی‌های استراتژی است که می‌تواند هواداران این سبک را به‌خوبی سرگرم کند.

 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار