صبر و شکبیایی خود را با بازی موبایلی ۴Pillars بالا برید! +معرفی و تصاویر

بازی موبایلی ۴Pillars روی ۴ رکن اساسی تاریکی، نور، روح و ترس قرار گرفته و کلید پیروزی شما در آن، صبر و شکیبایی است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دنیای شگفت‌انگیز بازی‌های رایانه‌ای که پایشان به موبایل‌ها نیز باز شده، دنیایی جذاب و سرشار از هیجان است و هر شرکت بازی‌سازی تلاش می‌کند تا شاید بتواند این هیجان را افزایش داده و در مقابل افراد را به خود جذب نماید. یکی از این بازی‌های جذاب بازی موبایلی ۴Pillars است که امروز باشگاه خبرنگاران جوان قصد دارد تا به آن بپردازد.

صبر و شکبیایی خود را با بازی موبایلی ۴Pillars بالا برید! +معرفی و تصاویر

معرفی بازی موبایلی ۴Pillars

بازی موبایلی ۴Pillars یک اثر ماجراجویانه به تمام معناست که اتفاقات آن با محوریت یک شوالیه تنها روایت می‌شود.


بیشتر بخوانید: در نقش یک مامور مخفی ظاهر شوید


بدین صورت که شوالیه در یک نبرد سخت و طاقت‌فرسا قرار گرفته و به طور اتفاقی وارد یک پورتال می‌شود. این پورتال شوالیه را به سیاه‌چالی می‌برد که در یک دنیای عجیب و ناشناخته قرار دارد. صدا‌های عجیبی در این دنیا به گوش می‌رسد و تاریکی همه جا را فرا گرفته است.

صبر و شکبیایی خود را با بازی موبایلی ۴Pillars بالا برید! +معرفی و تصاویر

مشکلات شوالیه از همین جا شروع می‌شود و قرار است نبرد‌های سختی را با هیولا‌های این دنیا تجربه کند. گیم‌پلی بازی موبایلی ۴Pillars بسیار سخت است و برای شکست دادن دشمنان خود باید مهارت زیادی داشته باشید.


بیشتر بخوانید: بازی هیجان انگیز تاج و تخت پرسنس


در این گیم‌پلی، دفاع در کنار حمله از اهمیت بالایی برخوردار است و باید خیلی مراقب حرکات دشمنان خود باشید. حتی در مواجه شدن با دشمنان ضعیف خود، اگر به سیستم حملات احترام نگذارید، بخش زیادی از سلامتی خود را از دست می‌دهید. با کشته شدن یا سقوط به داخل تله‌ها به جای قبلی خود باز می‌گردید و باید دوباره همان مسیر را طی کنید.

صبر و شکبیایی خود را با بازی موبایلی ۴Pillars بالا برید! +معرفی و تصاویر

بازی موبایلی ۴Pillars فصل‌های کوتاهی دارد و سازندگان می‌توانستند از پتانسیل بالای بازی برای خلق چالش‌های بیش‌تر استفاده کنند. سیستم ارتقای آیتم‌های مختلف مانند آثار شاخص بازی‌های کنسولی، برای این اثر نیز ارائه شده است. بازی موبایلی ۴Pillars روی ۴ رکن اساسی تاریکی، نور، روح و ترس قرار گرفته و کلید پیروزی شما در آن، صبر و شکیبایی است. شما باید با آرامش کامل به مصاف دشمنان بروید و از سیستم سخت گیم‌پلی بازی تبعیت کنید.


بیشتر بخوانید: بازی ترسناک DEAD TARGET


هدف شما در بازی موبایلی ۴Pillars کشف شخصیت واقعی شوالیه است و باید در این راه مراحل را یک‌به‌یک رد کنید. باس‌های بازی بسیار قدرتمند هستند و باس فایت‌ها یک چالش اساسی برایتان محسوب می‌شوند. شما باید از سیاه‌چال‌های مختلف عبور کنید و موانع را رد کنید. موانع از چندین حالت تشکیل شده‌اند و شامل تله‌های متحرک و تیغه‌های برنده می‌شوند. هیولا‌های بازی موبایلی ۴Pillars به هیچ عنوان کوتاه نمی‌آیند و سعی می‌کنند، جلوی شما را از پیش‌روی بیش‌تر بگیرند.


بیشتر بخوانید: بهترین و کاربردی ترین نرم افزارهای اندروید


می‌توانید با کشتن سربازان عادی، سلامتی از دست رفته خود را بازیابی کنید و شانس بیش‌تری برای زنده ماندن داشته باشید.

صبر و شکبیایی خود را با بازی موبایلی ۴Pillars بالا برید! +معرفی و تصاویر

گیم‌پلی بازی موبایلی ۴Pillars به نوعی است که می‌توانید مهارت‌های خود را تست کنید و زمان‌بندی درستی در زمینه استفاده از سپر و شمشیر خود داشته باشید. در ابتدا اصلاً نمی‌دانید که وظیفه شما چیست و باید رفته‌رفته دلیل حضور خود در این دنیا را پیدا کنید. می‌توانید مهارت‌های شوالیه و سلاح‌هایی را که در اختیار دارد، ارتقا دهید و از سیستم سفارشی‌سازی بازی لذت ببرید.


بیشتر بخوانید: Traffic Rider بهترین بازی موتور سواری


بازی موبایلی ۴Pillars یادآور آثار شاخصی همچون God of War است و تجربه چنین آزادی عملی در پلتفرم موبایل، واقعاً جذاب به نظر می‌رسد. شاید در ابتدا فکر کنید که نبرد‌ها کند و بی‌احساس هستند اما با گذشت زمان به سیستم بازی موبایلی ۴Pillars عادت می‌کنید و می‌توانید نبرد‌های پویاتری را تجربه کنید. بازی موبایلی ۴Pillars به‌ خوبی می‌تواند با گیم‌پلی جذاب خودش شما را سرگرم کند و ساعات خوشی را برایتان داشته باشد. مهم‌ترین نکته بازی گیم‌پلی آن است و به هیچ عنوان قرار نیست ساده و پیش‌ پاافتاده باشد.


بیشتر بخوانید: شلیک مرگبار


شما به شکل روان و با استفاده از کنترل جذاب بازی موبایلی ۴Pillars در مسیر حرکت و با دشمنان نبرد می‌کنید. پیاده‌سازی چنین کیفیتی برای پلتفرم موبایل واقعاً عالی است. بازی موبایلی ۴Pillars را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

انتهای پیام/

برچسب ها: Pillars ، بازی موبایلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.