رئیس پلیس پایتخت خبر داد

برخورد پلیس با رانندگان مزاحم در پایتخت/ توقیف بیش از ۴۵۰ دستگاه خودرو متخلف

سردار رحیمی از توقیف بیش از ۴۵۰ دستگاه خودرو متخلف در طرح ضربتی برخورد با مزاحمان شهروندان در پایتخت خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین رحیمی فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ اظهار کرد: در پی تماس‌های مکرر مبنی بر ایجاد مزاحمت از سوی تعدادی راننده و سرنشینان برخی از خودرو‌ها که در قالب دور دور و حرکات نمایشی، در مناطق مختلف شهر تهران موجب نارضایتی شهروندان شده بودند، بررسی موضوع در دستور کار پلیس‌های تخصصی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه رانندگان این خودرو‌ها به ویژه در مناطق شمالی تهران برای شهروندان ایجاد مزاحمت کردند، افزود: در پایش‌های اطلاعاتی مشخص شد ترافیک سنگین شهری، حرکات مارپیچی، رانندگی حادثه ساز، آلودگی صوتی، سرعت غیرمجاز و مزاحمت برای شهروندان از جمله تخلفاتی بود که زمینه نارضایتی را فراهم کرده است.

برخورد پلیس با رانندگان مزاحم در پایتخت/ توقیف بیش از ۴۵۰ دستگاه خودرو متخلف

رئیس پلیس پایتخت تصریح کرد: در این راستا طرح ضربتی برخورد با مزاحمان شهروندان در ۴۸ ساعت گذشته با مشارکت تمامی پلیس‌های تخصصی انجام و بیش از ۴۵۰ دستگاه از این نوع خودرو‌ها توقیف و اعمال قانون شدند.

سردار رحیمی با تاکید بر استمرار این گونه طرح‌ها برای تأمین امنیت عمومی، خاطرنشان کرد: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ آماده دریافت تمامی شکایات و مطالبات انتظامی شهروندان است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار