هفته نوزدهم سری آ ایتالیا

یوونتوس ۲ - سمپدوریا ۱/رکوردشکنی بانوی پیر در پایان نیم فصل با دبل رونالدو

تیم یوونتوس در هفته نوزدهم رقابت‌های سری آ. ایتالیا، میزبان سمپدوریا بود که با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،تیم یوونتوس در هفته نوزدهم رقابتهای سری آ ایتالیا، از ساعت 15 در ورزشگاه آلیانز شهر تورین میزبان سمپدوریا بود که با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید.

گل نخست بازی را رونالدو خیلی زود و در دقیقه 2 روی پاس بلند و عالی دیبالا و با یک شوت پای راست به گوشه دروازه سمپدوریا فرستاد اما فایبو کوالیارلا مهاجم 35 ساله و سابق تیم یوونتوس در دقیقه 33 از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی کشاند. در دقیقه 64 این بار پنالتی به سود یوونتوس اعلام شد و بازهم رونالدو پشت توپ ایستاد و گل دوم خودش و یوونتوس را به ثمر رساند.رونالدو با این گل 14 گله شد و بالاتر از پیاتک مهاجم لهستانی جنوا به تنهایی در صدر جدول گلزنان سری آ ایستاد. همچنین بیانکونری با این گل ستاره پرتغالی خود، به رکورد 100 گل زده در تمام رقابتها در سال 2018 رسید.

در این مسابقه داور و VAR نیز نقش پررنگی داشتند. هر دو پنالتی دو تیم را داور با استفاده از کمک داور ویدویی تشخیص داد و هند بازیکنان دو تیم را اعلام کرد. ضمن آنکه سمپدوریا در دقیقه 91 توسط ساپونارا گل دومش را نیز زد که داور نیز ابتدا گل را قبول کرد اما پس از تمام شدن خوشحالی بازیکنان سمپدوریا به سراغ VAR رفت و تشخیص داد که گل آفساید بوده و آن را مردود اعلام کرد.

بانوی پیر با این پیروزی با 17 برد و دو مساوی در پایان نیم فصل نخست سری آ و کسب 53 امتیاز رکورد قبلی بهترین شروع تاریخ سری آ را که یوونتوسِ آنتونیو کونته ثبت کرده بود را جابجا کند. سمپدوریا نیز با 29 امتیاز در رتبه پنجم قرار دارد.

امروز 9 بازی دیگر در هفته پایانی نیم فصل نخست سری آ برگزار می‌شود که برنامه آنها به شرح زیر است:

کیه‌وو - فروزینونه 17:30
امپولی - اینتر 17:30
جنوا - فیورنتینا 17:30
لاتزیو - تورینو 17:30
پارما - رم 17:30
ساسولو - آتالانتا 17:30
اودینزه - اودینزه 17:30
ناپولی - بولونیا 20:30
میلان - اسپال 23


بیشتر بخوانید:جشن سال نو در آنفیلد با نمایش لیورپول و آرسنال/ ایتالیایی‌ها در رویای نخستین شکست فصل یوونتوس

تغییر لوگوی تیم‌های مطرح فوتبال جهان از گذشته تا امروز+تصاویر

غول‌های فوتبال اروپا به دنبال ستاره‌های جام جهانی ۲۰۱۸


انتهای پیام/

پیروزی یوونتوس مقابل سمپدوریا

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار