نماینده، ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران؛

تا پایان عمر پای ارزش‌ها و راه شهدا ایستاده ایم/آمریکا قدرتی که بتواند انقلاب ما را شکست بدهد ندارد

حجت الاسلام و المسلمین علی شیرازی با اعلام اینکه تا پایان عمر پای ارزش‌ها و راه شهدا ایستاده ایم گفت:امروز ملت ایران آمده اند به دنیا بگویند با بصیرت و آگاهی پای انقلاب ایستاده ایم .

به گزارش خبرنگار  تا پایان عمر پای ارزش‌ها و راه شهدا ایستاده ایمگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام و المسلمین علی شیرازی نماینده، ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران در اجتماع پرشور مردم کرمان در مقابل حسینیه ثارالله شهر کرمان به مناسبت گرامیداشت حماسه نهم دی با اعلام اینکه تا پایان عمر پای ارزش‌ها و راه شهدا ایستاده ایم گفت: امروز ملت ایران آمده اند به دنیا بگویندپای انقلاب وایستادیم ما بصیر و اگاه هستیم.

وی با اشاره به اینکه دشمن تصور نکند با توطئه از ولایت ،انقلاب وتداوم راه شهدا ما را باز می دارند اظهار کرد: امروز روز بصیرت و روز میثاق با ولایت است.

وی گفت:  روز ۹دی روز خاموش کردن فتنه ۸۸ است و اگر نگاهی بیندازیم به علت طرح دشمن در باره این فتنه می بینیم بعد از رحلت امام دشمن امید داشت کار ایران تمام شود.

حجت الاسلام و المسلمین  شیرازی افزود :اما مردم با همان بصبرت وبا  ایمان در برابر نقشه های شوم دشمنان استقامت کردند و با شجاعت و روحیه شهادت طلبی ایستادند ودفاع کردند.

وی با اشاره به اینکه در سال ۸۸  اسراییل  طرحی برنامه ریزی کرد که ۲۰ سال بود در باره آن تلاش می کردند طرح فتنه ۸۸ و هم فتنه برای ۹۸ برنامه ریزی شد گفت:در اسرائیل سناریوی تحت عنوان شناخت اسلام و شیعه برگزار می شود،استکبار همه وجودش را در جهت اداره مطلوب این امر به کار می گیرد.

نماینده، ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران تصریح کرد: مقام معظم رهبری در ۲۲ آذر سال ۶۸ می فرمایند کارشناسان و متفکران دارند ودرباره ملت ها و اندیشه ها ودرجات مذهبی گوناگون پرونده های درست می کنندو تمام پرونده ها آرشیو را بعد از مدتی روی کار می آورد.

وی افزود: عالی ترین و ممتاز ترین دستگاههای فکری در اختیار استکبار است اگر فکر و پیش بینی و آینده نگری نکند وآمار نداشته باشند ضربه می خورند،۱۵ تا ۲۰ سال قبل برای مسائل بلند مدت سرمایه گذاری می کنند و فکر طراحی می کنند تا در آینده اجرا کنند.

نماینده، ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: کسانی که  سال ۸۸ به عنوان سرانه فتنه مطرح بودند آیا آگاهانه وارد شدند آیا دست های گرداننده پشت صحنه عالمانه طراحی کردند که انقلاب را بشکنند،دشمن به نام انتخابات آسیب می خواست بزند و بحث تقلب مطرح شد،نزدیک ۲۰سال انتخابات برگزار شد وسالم هم با حضور اصلاح طلبان و هم اصول گرایان و مشکلی نبود چطور یک دفعه ۸۸ تبل تقلب کوبیدند.

وی افزود:همه می دانستند که رای احمدی نژاد  از موسوی بیشتر است اما پس از اعلام نتایج گفتند که تقلب شده و مردم به خیابان‌ها بریزند.

حجت الاسلام و المسلمین  شیرازی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب به بعضی از نمایندگان و مسئولین نظام فرمودند اما تاثیری نداشت رهبر تذکر دادند که این کاری که دارید انجام می دهید با برنامه‌ریزی دشمن است اما متاسفانه هیچ توجهی نکردند و آشوب روزبه‌روز برخلاف قولی که به رهبری دادند بیشتر شد و کشور تا پرتگاه سقوط رفت.

وی افزود: اگر مدیریت هوشمندانه مقام معظم رهبری نبود معلوم نیست چه اتفاقاتی می افتاد این فتنه کار را به جایی رساند که آبروی ملت ایران در دنیا رفت و ملتی که تا پای جان برای حفظ انقلاب ایستاده است دشمن انقلاب شناخته شد.

حجت الاسلام و المسلمین  شیرازی  افزود : اما ما نمی‌توانیم اجازه دهیم به حسین بن علی (ع) و شهدا اهانت کند و بشینیم نگاه کنیم ،مردم ایران در ۹ دی ۸۸ پایه ارزش‌های خود ایستادند و فتنه خاموش شد.

وی گفت: زنده نگه داشتن نه دی تجربه شد که چنین چیزهایی دیگر تکرار نشود اما آیا در آینده دشمن باز هم فتنه برپا میکند و دشمن در طرح ۲۰۲۰ اشاره کرده است که سال ۷۸ و ۸۸ و ۹۸ برای ایران برنامه‌ها دارد که ما باید بیدار باشیم و اجازه ندهیم دشمن کاری بکند.

حجت الاسلام و المسلمین  شیرازی تصریح کرد: اگر ملت گوش به حرف ولایت باشد آمریکا و بزرگتر از آن هیچ غلطی نمیتواند بکند و مثل گذشته که فتنه ها تنها در مدتی کوتاه خاموش شد شکست می‌خورد.

وی افزود: با حضور سردار سلیمانی دشمن در عراق و سوریه شکست خورده است و به عنوان مسئول نیروی قدس اعلام می‌کنم که آقای ترامپ شما غلط کردی که شبانه بدون اجازه وارد عراق شدی.

نماینده، ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران افزود : آمریکا قدرتی که بتواند انقلاب ما را شکست بدهد ندارد ملت ایران هوشیار است دشمن را رصد می‌کند و طرح دشمن را میداند ،ملتی که ۴۰ سال انقلاب اش را نگهداشت  ،مسئولین نظام باید در تریبون‌های عمومی اعلام کنند ما نوکر مردم هستیم و باید دست و پای ملت را ببوسیم و برای این ملت شبانه روز دوندگی کنیم و مشکلات‌شان را حل کنیم.

انتهای پیام/ی

اجازه دخالت و فتنه گری به دشمن نخواهیم داد

برچسب ها: تجمع ، نهم دی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار