حماسه ۹ دی؛ تجلی وحدت/قطعنامه پایانی حماسه ۹ دی؛

یوم الله ۹ دی ماه روز تجلی وحدت ملت حول محور ولایت فقیه است

در پایان حماسه ماندگار نهم دی‌ماه قطعنامه سراسری آن قرائت و بر این مسئله که یوم الله ۹ دی ماه روز تجلی وحدت ملت حول محور ولایت فقیه است، تاکید شد.


یوم الله ۹ دی ماه روز تجلی وحدت ملت حول محور ولایت فقیه استبه گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  مراسم پرشکوه یوم‌الله حماسه ماندگار نهم دی‌ماه 'روز بصیرت و میثاق امت با ولایت'، صبح امروز یکشنبه در تهران و همزمان در سراسر کشور با شعار محوری، چهل سال ولایتمداری، بصیرت و استقامت؛ رمز ماندگاری انقلاب اسلامی برگزار شد. در پایان این مراسم قطعنامه سراسری یوم الله نهم دی قرائت شد.

متن این بیانیه به شرح زیر است: 

یوم الله ماندگار نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، روز نمایش معجزه الهی و تجلی وحدت ملت عاشورایی ایران اسلامی حول محور ولایت و نماد ولایتمداری است که با دست قدرت الهی و عینیت بخشیدن به تکلیف گرایی و عمل به هنگام برگرفته از دیانت، بصیرت و دشمن شناسی امت، حماسه‌ای بی بدیل خلق و با حضور خودجوش مردم در صحنه و شرکت در عظیم‌ترین راهپیمایی تاریخ، فتنه رذیلانه آمریکایی - صهیونیستی را در هم پیچید، اینک در نهمین سالگرد این حماسه ماندگار و همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حمد و سپاس پروردگار منان و با بانگ رسا و دشمن شکن «الله اکبر - خامنه‌ای رهبر» اعلام می‌داریم.

۱- ولایتمداری، بصیرت و استقامت رمز ماندگاری انقلاب اسلامی و حراست از نعمت بی بدیل الهی ولایت فقیه این رکن رکین نظام اسلامی را وظیفه شرعی و ضامن ثبات و امنیت کشور و مهار فتنه‌ها دانسته و آمادگی تا پای جان برای اطاعت محض و بی، چون و چرا از فرامین و رهنمود‌های حیات بخش مقتدای عظیم الشأن امت اسلامی و رهبر عزیزتر از جانمان را اعلام می‌کنیم.

۲- فتنه آمریکایی - صهیونیستی سال ۱۳۸۸ کودتای بین المللی با الگوی اهریمنی انقلاب رنگین و جنگ نرم برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بود که با دست قدرت الهی، هدایت‌های حکیمانه امام المسلمین، بصیرت، دشمن شناسی و عمل به هنگام مردم متدین و سلحشور با شکست مواجه شد؛ لکن همنوایی سران داخلی فتنه با دشمنان خارجی، گناه بس عظیم و نابخشودنی است که هر گونه تلاش مذبوحانه برای تطهیر جرم و جنایت غیرقابل عفو و بخشش آن‌ها را شدیدا محکوم می‌کنیم.

۳- با تشدید سیاست‌های خصمانه نظام سلطه و تلاش مذبوحانه معاندین برای التهاب آفرینی و کاهش امید و اعتماد مردم به نظام اسلامی از طریق جنگ روانی و اقتصادی، لازمه نصرت و استیلا بر تنگنا‌های کنونی را، هوشیاری و استقامت همگان - جامه عمل پوشاندن بر اقتصاد مقاومتی درون زا و اقدامات عملی مسئوولین با تلاش حداکثری برای تحقق مطالبات بحق مردم و برخورد جدی با پدیده شوم گرانی و تورم بی سابقه ماه‌های اخیر می‌دانیم.

۴ - اهتمام مجدانه مسئوولین در صیانت از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و پایبندی به استقلال همه جانبه سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و امنیتی و حساسیت توأم با حفظ روحیه انقلابی در برابر دشمنان عنود خاصه شیطان بزرگ آمریکای جهانخوار با استعانت از ذات اقدس احدیت جل و علا و اتکا به توانمندی‌های داخلی و دل نبستن به بیگانگان را جهاد کبیر و لازمه غلبه بر کارزار ددمنشانه استکبار جهانی، و عبور عزتمندانه از فتنه جاری می‌دانیم.

۵ - با آگاهی از توطئه‌های استکبار جهانی، مراقبت مسئولان کشور و رصد هوشمندانه تحرکات به منظور به شکست انجامیدن جنگ ترکیبی تحمیلی آمریکای سلطه جو، عملیات روانی ضدانقلاب و رسانه‌های وابسته در راستای شبهه افکنی، سیاه نمایی، آشوب و القای ناکارآمدی نظام دینی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و سال ۱۳۹۸، اقدامات روشنگرانه همراه با تبیین دستاورد‌های گرانسنگ نظام اسلامی را خواهانیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار