مردم ولایت مدار ایران اسلامی با شور و شعور و آمادگی، خروشی مجاهدانه را در ۹ دی رقم زدند

اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در بیانیه ای به مناسبت حماسه ۹ دی تاکید کرده است: مردم ولایت مدار ایران اسلامی با شور و شعور و آمادگی، خروشی مجاهدانه را در ۹ دی رقم زدند

مردم ولایت مدار ایران اسلامی با شور و شعور و آمادگی، خروشی مجاهدانه را در ۹ دی رقم زدندبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،در این بیانیه آمده است ؛۹ دی ماه ۸۸ تجلی حماسه عاشورایی و میثاق معنا دار امت با مقام عظمای ولایت و نقطه سرنوشت ساز تقابل نظام سلطه و جبهه استکبار با اسلام، انقلاب و ولایت فقیه بود. 
 
حماسه‌ای ماندگار و عبرت آموز که با حضور آگاهانه و برخاسته از بصیرت متکی بر ایمان و اراده الهی ملت ایران شکل گرفت. حماسه‌ای که به فرموده رهبر معظم انقلاب، تجدید پیمان دوباره ملت بزرگ ایران با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب است.

ملت شریف ایران با حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ برگ زرین دیگری را در دفتر حماسه این کشور ثبت کردند که دوستان انقلاب و نظام اسلامی را امیدوار و دشمنان نظام را مایوس کرد.

دیری نپایید که فتنه آمریکایی-صهیونیستی بر آن شد تا شیرینی این حماسه بزرگ را به کام مردم ایران اسلامی تلخ نمایدو اتفاقاتی ناگوار پس از انتخابات رقم خورد که دل دلسوزان و دوستداران انقلاب، نظام و رهبری را به درد آورد. هشت ماه اردو کشی خیابانی، برهم زدن نظم و امنیت کشور و هتک حرمت مقدسات و میراث ماندگار عاشورای حسینی و جایگاه قدسی امامت و ولایت که با برنامه ریزی گسترده دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی برای راه اندازی انقلاب مخملی و براندازی نظام همراه بود باعث شد تا طیف‌های مختلف مردم با شور و شعور و آمادگی، خروشی مجاهدانه را در ۹ دی رقم بزنند. حضوری که ناشی از لطف و عنایت خداوند، مدیریت داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ولایت مداری و بصیرت هوشمندانه آحاد جامعه در فضای غبار آلود فتنه بود و این وعده خداوند است که «و مکروا و مکرا.. وا.. خیر الماکرین».

در بخشی دیگر از این بیانیه آمده است ؛حماسه بی‌نظیر و تاریخی ۹ دی به همه دشمنان درونی و بیرونی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اثبات کرد که مردم نجیب ایران اسلامی همانگونه که در طول ۳۵ سال گذشته نشان داده‌اند با حضور به موقع خود در صحنه‌های سرنوشت ساز و پیروی از، ولی فقیه که از عوامل اصلی غلبه بر مشکلات فراگیر نظام است تا آخرین نفس و قطره خون از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و راه ولایت دفاع خواهند کرد و وجود تحریم‌ها و تهدید‌ها هیچ خدشه‌ای در اراده عظم و پولادین این ملت وارد نخواهد کرد.

کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان و دفاتر شهرستانی، هیئات مذهبی، مادحین، قاریان، حافظان، ائمه جماعات، مبلغان و جمعیت بانوان فرهیخته استان، مجامع و کانون‌های فرهنگی و فعالان حوزه فرهنگی استان زنجان ضمن حمایت از آرمان‌های انقلاب اسلامی و حضرت امام (ره) و پیروی از مقام معظم رهبری (مدظله عالی)، وگرامیداشت حماسه ۹ دی، با محکوم کردن ساختار شکنان و سران فتنه، آحاد مردم را به حضور در آیین‌های گرامیداشت این روز بزرگ فرا می‌خوانیم.
 
انتهای پیام/ن
 
 
برچسب ها: تجمع ، 9 دی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.