معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران عنوان کرد؛

انقلاب اسلامی ایران تنها انقلابی است که تحریف نشد

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران در راهپیمایی روز ۹ دی انقلاب اسلامی ایران را به عنوان تنها انقلاب تحریف نشده جهان معرفی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار محمدرضا نقدی، معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران گفت: ملت ایران در حماسه ۹ دی مسیر خود را از منحرف جدا کرد و به جهانیان نشان داد که به هیچ عنوان انقلاب اسلامی ایران تحریف نمی‌شود.

وی افزود: یک لبه فتنه جنگ نرم توسط دشمن است و کم رنگ کردن هویت انقلابی و گفتمان اسلامی است و یک لبه دیگر فتنه، نفوذی ها و مسئولانی هستند که مانع از تحقق اقتصاد مقاومتی و آرمان های انقلاب می‌شوند.

سردار نقدی بیان داشت: 9 دی پیروزی بزرگ ملت ایران از فتنه های پیچیده و بسیار بزرگ با منشا داخلی و خارجی بود و موج بیداری انقلاب اسلامی باعث شده  جریان مقاومت در همه کشورهای منطقه پیروز شود.

وی بیان داشت: ملتی که حماسه ۹ دی را آفرید از همه مشکلات داخلی و خارجی عبور خواهند کرد و در تمام  مشکلات ۴۰ ساله  با دستان پر پیروز شدیم.

سردار نقدی گفت: ۱۸۰ کشور دنیا با شاه بودند از حزب رسانه و نفت گرفته تا  حمایت همه کشورها جهان اما ملت ایران با نیروی ایمان و رهبری حضرت امام بر آن ها غلبه کردند.

وی بیان داشت: در جنگ هم نیروی ایمان بر تمام جهان و امپریالیسم غلبه کرد و عراق با تمام امکانات از تانک و توپ و هواپیما و ۱۲ لشکر وارد شدند  اما چه شد که ایران پیروز شد فقط نیروی ایمان ، اخلاص و رهبری بود.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران  افزود: ۴۰ سال است که در شرایط تحریم هستیم اما چه شده که الان یک کشور ابرقدرت در بعد منطقه ای و حتی جهان هستیم چیزی بجز پشتوانه مردمی و ولایت نبوده است.

وی عنوان کرد: پیشرفت های علمی ، ساخت سلاح  در همه ابعاد بومی و داخلی است.

سردار نقدی در پایان بیان داشت: مسئولان باید نگاه انقلابی داشته باشند و برای رسیدن به اهداف کشور عزیزمان کوشا باشند.

انتهای پیام/م

حضور سردار نقدی در راهپیمایی روز 9 دی

برچسب ها: 9 دی ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.