نوستالژی‌های ۴۰ ساله؛

حضور پر رنگ ورزشکاران در عرصه انتخابات

ورزشکاران کشورمان در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره حضوری پررنگ در عرصه انتخابات داشته اند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به اینکه امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی همواره در سخنان خود بر نظامی تاکید داشتند که بر احکام اسلامی و رای مردم بنیان گذاشته شود و همچنین رهبر معظم انقلاب نیز حضور گسترده مردم در عرصه انتخابات را موجب رشد و بالندگی نظام دانستند.


پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، از سال ۱۳۵۸ انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی در کشور برگزار شد تا مردم در امور سیاسی مشارکت داشته باشند و در طول این چهل سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی، انتخابات یکی از مهم‌ترین عرصه‌های حضور مردم به خصوص ورزشکاران و قهرمانان در صحنه تصمیم گیری دینی و سرنوشت ساز کشور بوده است که مردم کشورمان در طول این سال‌ها با حضور در تمام دوره‌های انتخابات حمایت خود را از رهبر معظم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی کشور نشان دادند.

/ویژه آقای باقری/

ورزشکاران ما در طول این سال‌ها اگر به دلیل حضور در مسابقات و میدان‌های جهانی در کشور غایب بودند با حضور در سفارت ایران در کشور‌های مختلف به این وظیفه شرعی و اجتماعی خود عمل کردند تا نشان دهند هیچ اتفاقی نمی‌تواند مانع از حضور آن‌ها در این عرصه شود.

در طول این سال‌ها همیشه پیش از برگزاری انتخابات قهرمانان، پیشکسوتان و ورزشکاران کشورمان از مردم کشور خواستند تا در انتخابات حضور داشته باشند.

/ویژه آقای باقری/

مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان در پیامی به بیانات مقام معظم رهبری اشاره کرد و نوشت: همانگونه که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند: روز انتخابات، روز جشن، شور و شعور ملت ایران است و ورزشکاران و جوانان با عزمی راسخ و همتی بلند در این جشن شرکت خواهند کرد.

در طول سال های پس از انقلاب اسلامی به قدری فضا برای رشد ورزشکاران مهیا شد که در برخی از دوره های انتخابات مجلس شورای اسلامی و حتی شورای شهر ها شاهد حضور قهرمانان ایران به عنوان کاندیدهای انتخاباتی بودیم و بسیاری از ورزشکاران ما توانستند راهی مجلس شورای اسلامی و شهرداری تهران شوند و به رشد و توسعه کشور کمک کنند.

/ویژه آقای باقری/

انتهای پیام/


بیشتر بخوانید:

سومین کارگروه ورزش و جوانان ستاد فجر چهلم انقلاب اسلامی برگزار شد


حضور پر شور ورزشکاران در عرصه های مختلف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار