مدیرقطارشهری کرمانشاه استعفا داد

مدیرعامل سازمان قطار شهری کرمانشاه کم توجهی به این پروژه و همچنین کم لطفی برخی اعضای شورا به قطار شهری را از دلایل استعفای خود عنوان کرد.

مدیرقطارشهری کرمانشاه استعفا داد به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  سلیم ساسانی  مدیرعامل سازمان قطار شهری کرمانشاه با تایید خبر استعفایش، اظهار کرد: بعد از گذشت چندین سال از پروژه قطار شهری کرمانشاه این پروژه چالش های بزرگی همچون کمبود اعتبارات، تغییر سیستم قطار شهری را پشت سرگذاشته و می توان گفت پروژه هم اکنون روی روال افتاده و افتتاح فاز اول آن تا چند سال آینده دور از انتظار نیست.

وی  متاسفانه شاهدیم برخی اعضای شورای شهر کرمانشاه نظراتی در خصوص پروژه در فضای مجازی ارائه می دهند که تاثیر منفی روی پروژه دارد و این نظرات افرادی که در مرکز بدنبال رایزنی در خصوص افزایش بودجه قطار شهری کرمانشاه بودند را دلسرد می کند حتی پیمانکاران در مناقصه هایی که برای اجرای بخش هایی از پروژه باید برگزار کنیم با ابهام ورود می کنند. در خود مجموعه شهرداری نیز اینگونه به این پروژه نگاه می شود که شاید اجرایی نشود.

سلیم ساسانی اظهار کرد: البته نظرات برخی اعضای شورا در خصوص قطار شهری را نظر مجموعه شورای شهر کرمانشاه نمی دانم، زیرا اگر چنین بود باید به صورت مصوبه ای ابلاغ می شد، اما در مجموع چنین نظراتی بر کار تاثیر منفی خواهد داشت.

وی  گفت: این سازمان کمترین امکانات را داردحتی حقوق پرسنل شرکتی سازمان چند ماه عقب افتاده است. سالانه 30 تا 40 میلیارد تومان برای اجرای این پروژه پول وارد استان می شود، اما برای تامین 200 میلیون تومان حقوق پرسنل شرکتی مشکل داریم.

 

انتهای پیام/ز

گذشت چندین سال از پروژه قطار شهری کرمانشاه

برچسب ها: حمل و نقل ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.