استارت سرخ پوشان در نقل و انتقالات نیم فصل

تیم فوتبال سپیدرود رشت که با کمبود بازیکن در نیم فصل نخست لیگ برتر مواجه بود قصد دارد 2 بازیکن جدید جذب کند.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال سپیدرود رشت با هدایت خداد عزیزی و  علی کریمی در نیم فصل نخست رقابت های لیگ برتر کشورمان  عملکرد قابل قبولی نداشت و با 10 امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار گرفت. پس از پایان نیم فصل حسین کعبی مدافع و کاپیتان این تیم از فوتبال خداحافظی کرد و به جمع کادرفنی سپیدرود ملحق شد همچنین یعقوب کریمی و میلاد قربان زاده دیگر بازیکنان سپیدرود هم از این تیم جدا شدند تا دست کریمی در خط دفاع برای نیم فصل دوم خالی باشد.

در چند روز گذشته هم چند بازیکن آفریقایی در تمرینات سپیدرود شرکت کردند تا با تایید کریمی به این تیم بپیوندند اما طبق شنیده ها این مربی نظر مثبتی روی این بازیکنان ندارد و قصد دارد 2 مدافع جدید به تیمش اضافه کند که یکی از آن ها یک بازیکن گرجستانی است که توانایی بازی در پست دفاع وسط و راست را دارد و اگر مشکلی پیش نیاید طی روزهای آینده به این تیم خواهد پیوست.

از سوی دیگر پیام صادقیان بازیکن تیم فوتبال عثمانلی اسپور هم که چند وقت پیش به دلیل مشکلات مالی از این تیم ترکیه ای جدا شده بود قصد دارد بار دیگر شاگرد کریمی شود. صادقیان در زمان حضورش در تیم فوتبال نفت تهران هم شاگرد کریمی بود و به نظر می رسد رابطه خوب این بازیکن با کریمی  باعث شده تا مشکلی برای حضورش در جمع سرخپوشان رشتی نداشته باشد و او را باید یکی از خرید های جدید سپیدرود در نیم فصل دانست.

علاوه بر این بازیکنان، کریمی برای مشکل گلزنی تیمش هم به دنبال جذب مهاجم است اما به دلیل بودجه کمی که این تیم در نیم فصل دوم دارد این مربی جوان قصد دارد تا از یک بازیکن جوان لیگ یکی در تیمش استفاده کند.


بیشتر بخوانید:

جادوگر آفریقایی ها را بسیج کرد

اطلاعیه باشگاه سپیدرود در خصوص شایعات نقل و انتقالاتی

تمام گزینه‌های علی کریمی برای جذب در نیم فصل


انتهای پیام/

سپیدرود رشت 2 بازیکن جدید جذب خواهد کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار