خیانت‌های کشورهای مرتجع غربی ادامه دارد

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی گفت:خیانت‌های کشورهای مرتجع غربی هنوز ادامه دارد و از هر فرصتی برای ضربه زدن به‌نظام اسلامی استفاده می‌کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی شامگاه یکشنبه در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی‌ماه و یادبود شهید مدافع وطن حمیدرضا اسدی اظهار کرد: تشییع پیکر این شهید والامقام که جان خود را برای دفاع از میهن اسلامی جان خود را از دست داد نمایانگر این بود که مردم شهرستان خط‌شکن فلاورجان هم چون گذشته برای دفاع از نظام اسلامی در تمامی صحنه‌ها حضور دارند.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی افزود: جوان مؤمن و انقلابی شهیدی که امروز در این شهرستان تشییع شد به همگان ثابت کرد که هنوز هم خط‌شکنان جبهه حق اجازه سوءاستفاده به دشمنان داخلی و خارجی را نخواهند داد.

وی ادامه داد: امروز هرچه داریم به برکت خون شهدا است و قطعاً مردم شهرستان فلاورجان نیز در جهت ترویج فرهنگ ایثار و ازخودگذشتگی دریغ نخواهند کرد که نمونه بزرگ آن اجرای کنگره ملی شهدای خط‌شکن شهرستان بود اما مسؤولان اجرایی نیز نباید راه و رسم شهدا را فراموش کنند و باید وظیفه خود بدانند در حفظ و حراست از رسالت خطیر که همان نظام اسلامی است از هیچ کوششی دریغ کنند.

موسوی لارگانی اضافه کرد: زمانی که در مجلس شورای اسلامی چند روز قبل از برگزاری اجلاسیه این کنگره از متصدیان برگزاری تشکر کردم و آمار شهدای این شهرستان را اعلام کردم  بسیاری از نمایندگان از تعداد شهدای این دیار تعجب کردند درحالی‌که این کار عظیم فرهنگی باعث شد رویکردها نسبت به این شهرستان تغییر کند.

وی با اشاره به شرایط کشورهای منطقه عنوان کرد: کافی است نگاهی به کشورهای همسایه داشته باشیم آن زمان به‌روشنی به این موضوع پی خواهیم برد که امنیت امروز مدیون جان‌فشانی‌های نیروهای مسلح  بوده و قدر شهیدان مدافع حرم و شهید اسدی‌ها را بهتر درک خواهیم کرد که اگر این جوانان غیور در مقابل نقشه‌های شوم دشمنان ایستادگی نمی‌کردند امروز شرایط به گونه‌ای دیگر بود.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از زمان پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تاکنون دشمنان داخلی و خارجی توطئه‌های بسیاری را برای سرنگونی نظام اسلامی برنامه‌ریزی کردند و از همان روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب غائله‌های بسیاری را در استان‌های مختلف به راه انداختند اما هیچ‌گاه نتوانستند به اهداف شوم خود دست یابند.

موسوی لارگانی بیان کرد: خیانت‌های کشورهای مرتجع غربی هنوز ادامه دارد و از هر فرصتی برای ضربه زدن به‌نظام اسلامی استفاده می‌کنند اما به کوری چشم دشمنان نظام اسلامی در آستانه چهلمین سال پیروزی  انقلاب اسلامی خود قرارگرفته و امسال باشکوه‌تر از گذشته آن را گرامی خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: هر ده سال یک‌بار فتنه‌ای جدید را ایجاد می‌کنند که با بصیرت بیش از گذشته  مردم خنثی‌شده، در سال‌های 78 و 88 با برنامه‌ریزی بسیار دشمنان نظام اسلامی به میدان آمدند  که مردم بصیر ایران اسلامی پاسخ دندان‌شکن به یاوه‌گویی‌های آنان دادند که نمونه بزرگ آن ماندگار شدن 9 دی‌ماه در تاریخ انقلاب اسلامی است.

این نماینده مجلس ابراز داشت: آشوب گران در سال 88 پا را فراتر گذاشته و  به مقدسات دینی و مذهبی توهین کردند که دیگر مردم نجیب ایران اسلامی که دل در گرو محبت اهل‌بیت(ع) دارند تاب و تحمل نکرده و به‌صورت خودجوش به خیابان‌ها آمدند تا علاوه بر مرزبندی با فتنه گران  اجازه سوءاستفاده به بیگانگان را ندهند.

موسوی لارگانی تأکید کرد: وجود ولایت‌فقیه بزرگ‌ترین نعمتی است که خداوند متعال به‌نظام اسلامی عطا کرده که باید قدر آن را دانست چراکه اگر رهبری‌های داهیانه امام و رهبر معظم انقلاب نبود سرنوشت کشور هم چون کشورهای دیگر منطقه در پاسداری از انقلاب خود با مشکل مواجه می‌شد و نمی‌توانست در بسیاری از موارد راه را از بیراهه تشخیص دهد و با مشکل مواجه می‌شد.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در فرمودند من انقلابی هستم تا انقلاب اسلامی مصون از خطرات باشد و متعلق به هیچ جناح و فکر سیاسی نبوده و افرادی که به دنبال سوءاستفاده از اهداف و آرمان‌های انقلاب هستند جایگاه خود را شناخته و بیش از این در تفکرات خیالی  و باطل خود هضم نشوند.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب اسلامی با دوراندیشی در سال‌های گذشته شعارهای سال را حول محور مباحث اقتصادی انتخاب می‌کردند که اگر مسؤولان کشور به این قبیل موضوعات جامع عمل می‌پوشاندند اکنون مشکلی از حیث مباحث اقتصادی نیز در کشور وجود نداشت و تحریم‌ها بی‌اثر بود.

وی اضافه کرد: البته که فرصت تحریم‌ها برای تکیه بر توان داخلی نیز مؤثر واقع شد اما آن‌چنان به این نگاه مهم در میان متولیان امر اهمیت داده نشد و فقط به‌صرف درج برنوشته شعارهای سال در معابر و اماکن اکتفا شد درحالی‌که تکیه بر توان داخلی نمونه بزرگی هم چون پیشرفت در صنایع دفاعی و نظامی دارد که ایران اسلامی را به کشور برتر منطقه تبدیل کرد و باید به آن افتخار داشت.

موسوی لارگانی در پایان گفت: باید قدردان نعمت ولایت‌فقیه در ایران اسلامی بود و امید داشت که به توفیق الهی این انقلاب باعظمت به ظهور منجی عالم بشریت متصل گردد وزمینه سازی برقراری عدالت جهانی فراهم گردد. 

 

انتهای پیام/م

برگزاری مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی‌ماه و یادبود شهید مدافع وطن حمیدرضا اسدی

برچسب ها: نمایندگان مجلس ، 9دی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.