کی روش: هیچ تیم ضعیفی در جام ملت های آسیا وجود ندارد/تلاش می کنیم بهترین ها را به نمایش بگذاریم

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: هیچ تیم ضعیفی در جام ملت های آسیا وجود ندارد و سخت‌ترین دیدار ما با تیم ملی فوتبال یمن خواهد بود.

بازتاب مصاحبه کیروش درباره تیم ملی و حریفانش در‌ای اف سیبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل سایت از‌سایت ای اف سی، کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران  به بازیکنان خود گفته است  که باید پس از ۴۳ سال قهرمان جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ شوند.

در ادامه این گزارش آمده است : کی روش سرمربی پرتغالی ایران که به همراه بازیکنانش بازی‌های سختی برابر مراکش ، اسپانیا و پرتغال  در جام جهانی 2018 روسیه انجام داد چندی دیگر با ۱۸ بازیکنش به امارات می رود تا در مسابقات جام ملت های آسیا حاضر شود، ایران یکی از قدرت‌های برتر آسیا و مدعیان اصلی کسب جام شمرده می شود. اما کارلوس کی روش سرمربی سابق تیم فوتبال رئال مادرید بیان کرده است که تمرکز اصلی تیم ملی ایران در بازی با یمن است.

هیچ تیم ضعیفی در این رقابت‌ها وجود ندارد

او به‌ای اف سی گفت: هیچ تیم ضعیفی در این رقابت‌ها وجود ندارد و امید به نمایش گذاشتن بازی‌های خوب برای همه تیم‌ها باز است همچنین بازی اول برای هر کدام از تیم‌ها چالش تازه‌ای است. اولین بازی برای ما سخت‌ترین بازی است و  در افکار تیم بازنده هیچ پیروزی وجود ندارد. تکلیف مدعیان در همین 3 بازی نخست دور مقدماتی مشخص می شود،

کی روش درباره تیم ملی یمن گفت: با بررسی هایم متوجه شدم ما در هیچ رده سنی (نوجوانان، امید، جوانان و بزرگسالان) به یمن نباخته ایم، اما یک نکته وجود دارد، یمن ممکن است ببازد یا مساوی کند، اما باید دانست تیمی است که به سختی می‌بازد. هنگامی که بازی با یمن آغاز می‌شود، ما باید از سرخوردگی‌ها و حواشی که در اطراف تیم داشته ایم دور شویم و بر خودمان تمرکز کنیم. این نکته درباره ۱۱ بازیکن زمین و کادر فنی که مقابل یمن حضور دارند صادق است ما نمی‌توانیم یک بازی را به صرف اینکه جام ملت‌های آسیا است آغاز کنیم. ما باید ۹۰ دقیقه برای مردم، ۹۰ دقیقه برای لذت و شادی و غرور ایران بازی کنیم.

نگرانی‌های ما فقط درباره افرادی است که در اطراف ما به شایعات دامن می‌زنند

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان ادامه داد: در اینکه تیم ایران در نظم و انضباط پیشرفت خوبی داشته شکی نیست، ولی نگرانی‌های ما فقط درباره افرادی است که در اطراف ما به شایعات دامن می‌زنند. بعضی افراد فکر می‌کنند ما اوقات خوشی را سپری می‌کنیم و سعی در بر هم زدن شرایط دارند.

او ادامه داد : برخی تصوری اشتباه دارند که رقبای دیگر فقط در خانه نشسته و ما را تماشا می‌کنند، اما این کاملا تصور اشتباه است، زیرا قطر، امارات متحده عربی، عربستان سعودی سخت کار می‌کنند.  چون ایران در این سال‌ها قوی‌تر شده همه فکر می‌کنند این رقابت‌ها ساده است، اما باید گفت: حتی ویتنام قدم محکمی برای رویارویی با ما برداشته است. آن‌ها روحیه خوبی دارند، چون فاتح رقابت‌های جنوب شرق آسیا شده اند.

سعی می کنیم بهترین ها را انجام دهیم

او درباره حواشی تیم ملی گفت: ما نمیتوانیم برخی حرف‌ها را باور کنیم، جایی که برخی افراد فکر می کنند که همه چیز برای ما آسان است. این اشتباه است،  آن‌ها فقط تلاش می‌کنند امید ما را به خطر بیاندازد. ما خاضع هستیم و  به همه مخالفانمان احترام می‌گذاریم و سعی خواهیم کرد که بهترین‌ها را انجام دهیم.

کارلوس کی روش فینال رقابت‌ها را بازی با یمن را توصیف کرد و گفت:  فردا برای ما معنی ندارد ما باید الان را در یابیم و بازی با یمن را پیروز شویم. درضمن من به اطرافم و صحبت هایشان اهمیت نمی‌دهم. هنگامی که ما بازی را در برابر یمن به پایان برسانیم، زمان آن است که به ویتنام و بعد از آن عراق بپردازیم. برای این لحظه من از تیمم می‌خواهم تا همه انرژی خود را حفظ کنند تا در ۹۰ دقیقه بازی با یمن آن را نشان دهند. استراحت در آن زمان جایز نیست.


بیشتر بخوانید:

دیدار تدارکاتی قطر - ایران/ خداحافظی شاگردان کی روش از دیدار‌های دوستانه در نبردی سخت با عنابی‌ها

کابوس بزرگ کارلوس کی روش برای جام ملت ها

یوز‌ها آماده شکستن طلسم ۴۳ ساله جام ملت‌های آسیا/ قلی‌زاده و عزت‌اللهی، بدشانس‌های بزرگ تیم کی روش

زمان آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران پیش از بازی با قطر مشخص شد


انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار