رقابت دوستانه عامل پیشرفت استودیوهای سونی

استودیو ناتی داگ پیشرفت ایجاد شده در عناوین ساخته‌ شده توسط سونی را حاصل رقابت دوستانه بین استودیوهای این شرکت می‌داند.

سازندگان بازی The Last of Us Part II از رقابت دوستانه با سایر استودیوهای سونی می‌گویندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان «آخرین بازمانده از ما- The Last of Us part II» مدت زمان زیادی است که توسط استودیو «ناتی داگ - Naughty Dog» در حال توسعه است. مجله فامیستو به تازگی مصاحبه کوتاهی با اعضای این استودیو داشته‌اند. جان سویینی، کارگردان هنری و آرن مِیِر، مدیر روابط عمومی ناتی داگ دو فردی هستند که در این مصاحبه حضور دارند.

در خلال مصاحبه از جان سویینی و آرن مِیِر سوالی پرسیده شد. فامیستو از آن‌ها سوال کرد که آیا بازی‌های دیگر استودیوهای سونی را هم تجربه می‌کنند. پاسخ هر دو آن‌‌ها به این سوال مثبت بود. به نظر میر این تجربه‌ها می‌توانند به پیشرفت بازی‌های خود این استودیو هم کمک شایانی کند. زیرا هنگامی که آن‌ها این کار را انجام می‌دهند ایده‌های جدیدی به ذهنشان می‌رسد و برای بهتر کردن هر چه بیشتر محصول خود تلاش می‌کنند.

میر از عناوین Spider-Man، God of War و Horizon: Zero Dawn به عنوان مواردی اشاره کرد که بیشترین فشار را به ناتی داگ برای تولید محصول با کیفیت‌تر آورده‌اند. این دو فرد بازی‌های تولید شده توسط دیگر استودیوها را عاملی برای پیشرفت هر چه بیشتر ساخته‌های ناتی داگ می‌دانند.

رقابت دوستانه با سایر استودیوهای سونی باعث پیشرفت عناوین ساخته شده توسط این شرکت می‌شود

فامیستو در سوالی از آن‌ها خواست شرایط رقابت بین استودیوهای مختلف سونی را توضیح دهند. میر به این سوال پاسخ جالبی داد. او با ذکر وجود رقابت بین استودیوها، این رقابت‌ها را دوستانه و به دور از چشم و هم‌چشمی دانست. او حتی گفت اگر یکی از استودیوهای سونی به یک دستاورد جدید برسد، آن‌ها اطلاعات این موضوع را با بقیه به اشتراک می‌گذارند. حتی استودیو ناتی داگ نیز چندین بار این کار را انجام داده است. موارد این چنینی باعث پیشرفت استودیوهای سونی می‌شود.

هنوز اطلاعاتی درباره زمان عرضه «آخرین بازمانده از ما - بخش دوم» در دسترس ما نیست اما به تازگی یک خبر جدید از این عنوان منتشر شد. در این خبر، نیل دراکمن، معاون رییس ناتی داگ، درباره فیلمبرداری یک صحنه از این عنوان صحبت کرد. او این صحنه را یکی پیچیده‌ترین و غمگین‌ترین صحنه‌های ساخته شده توسط این استودیو می‌داند. درضمن به تازگی یک ویدیو دو ساعته نیز از این عنوان منتشر شده است که در آن یک صحنه ثابت از ماشینی در حال آتش گرفتن مشاهده می‌کنید. این ویدیو یک شوخی به مناسبت کریسمس بود.


بیشتر بخوانید: عکس‌های بهترین میان‌رده شیائومی، در TENAA منتشر شد +تصاویر 


انتهای پیام/

صحبت‌های مسئولان عنوان آخرین بازمانده از ما

برچسب ها: فناوری ، بازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار