هشدار‌های دولت آمریکا به متحدانش، نتوانست فروش محصولات هوآوی را کاهش دهد

شرکت هوآوی اعلام کرد که با وجود هشدارهای دولت ایالات متحده آمریکا به متحدانش در مورد استفاده از تجهیزات هوآوی، فروش محصولات این شرکت رشد چشمگیری داشته است.

هشدار‌های دولت آمریکا به متحدانش، نتوانست فروش محصولات هوآوی را کاهش دهدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هوآوی - Huawei به تازگی اعلام کرده است که از هدف خود در فروش فراتر رفته و بیش از ۲۰۰ میلیون گوشی در سال ۲۰۱۸ عرضه کرده است. سوالی که ذهن بسیاری را مشغول می‌کند این است که چگونه این رشد در خط تولید برای تولیدکنندگان چینی ایجاد می‌شود.

گئو پینگ (Guo Ping)، یکی از مدیران ارشد هوآوی، می‌گوید که درآمد این شرکت در سال جاری به ۱۰۹ میلیارد دلار خواهد رسید. افزایش ۲۱ درصدی از سال پیش، بالاترین نرخ رشد برای این شرکت در دو سال گذشته است. همچنین امسال برای اولین بار هوآوی ۱۰۰ میلیارد دلار درآمد داشته است.

فروش شرکت هوآوی درست در زمانی پیشرفت کرده است که دولت ایالات متحده آمریکا به متحدانش در رابطه با استفاده از گوشی‌ها و تجهیزات شبکه هوآوی هشدار داده است. دلیل نهی دولت آمریکا از استفاده محصولات هوآوی این است که آمریکا از این که دستگاه‌ها و قطعات هواوی اطلاعات محرمانه را به دولت چین انتقال دهند، هراس دارد. از سال ۲۰۱۲، محصولات هوآوی به عنوان یک تهدید برای امنیت ملی ایالات متحده آمریکا محسوب می‌شود. با وجود این که در کشور آمریکا چندین سرویس دهنده اینترنت نسل ۵ وجود دارد، دولت این کشور نگران استفاده مردمش از تجهیزات اینترنتی هوآوی است.

در واقع، این شرکت دارای ۲۵ قرارداد برای ساخت شبکه‌های 5G در سطح جهانی است. هوآوی بزرگترین تامین کننده چنین تجهیزاتی در سراسر جهان و همچنین دومین تولید کننده گوشی‌های هوشمند پس از سامسونگ است.

هفته گذشته گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر امضای یک دستور اجرایی توسط دونالد ترامپ برای منع استفاده شرکت‌های آمریکایی از تجهیزات مخابراتی هوآوی و زد‌تی‌ای - ZTE، دیگر تولید کننده چینی، صورت گرفته بود. هر دو این شرکت‌ها استفاده از تجهیزات خود برای جاسوسی از کاربران را انکار می‌کنند.


بیشتر بخوانید: عکس‌های بهترین میان‌رده شیائومی، در TENAA منتشر شد +تصاویر 


انتهای پیام/

رشد فروش محصولات هوآوی با وجود تهدیدهای ترامپ

برچسب ها: فناوری ، هوآوی ، ترامپ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار