انتشار شیوه‌نامه ثبت‌نام نمایندگان برنامه‌های رادیویی، تلویزیونی و اینترنتی جشنواره فجر

ثبت‌نام رسانه‌های دیداری، شنیداری برای حضور در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر ازروز شنبه ۱۵ دی آغاز می‌شود و تا روز سه‌شنبه ۱۸ دی ماه ادامه دارد.

انتشار شیوه‌نامه ثبت‌نام نمایندگان برنامه‌های رادیویی، تلویزیونی و اینترنتیبه گزارش   گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، روابط عمومی سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر برای تکریم اصحاب رسانه و ممانعت از تضییع حقوق ایشان، مقررات صدور کارت جشنواره را به شرح زیر اعلام می‌ کند.

علاقه‌مندان می‌توانند در تاریخ مقرر با مراجعه به سامانه جشنواره به آدرس fajrfilmfestival.com ثبت نام و مدارک لازم را بارگذاری کنند.

این زمان غیرقابل تمدید است و به تقاضا‌هایی که بعد از تاریخ مقرر یا خارج از سامانه جشنواره ارسال شود، ترتیب اثر داده نخواهد شد. چنانچه سهمیه مازاد برای دبیرخانه جشنواره فراهم شود، فراخوان مجدد منتشر می‌شود تا امکان ثبت‌نام متقاضیانی که در مهلت مقرر نام‌نویسی نکرده‌اند، فراهم شود.

شیوه‌نامه ثبت‌نام به شرح زیر است:

۱- متقاضیانی که در دوره گذشته مراحل ثبت نام را طی کرده‌اند برای این دوره، تنها نیاز به بارگذاری معرفی‌نامه جدید و ویرایش اطلاعات (در صورت لزوم) دارند.

۲- ارائه معرفی‌نامه با امضای مدیر رسانه برای رسانه‌های اینترنتی؛ معرفی نامه از رسانه‌هایی پذیرش می‌شود که دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باشند.

۳- برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی مصوبه پخش شبکه‌های مورد نظر را دارا باشند و زمان پخش و مدت زمان برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی باید در نامه ارسالی قید شود.

۴- درگاه پخش و مدت زمان برنامه‌های اینترنتی باید در نامه درخواستی مشخص شود.

۵- در نامه ارسالی عنوان شغلی دقیق درخواست کننده (خبرنگار، گزارشگر، مجری، تصویربردار، صدابردار، عوامل فنی و ...) قید شود.

۶- به معرفی‌شدگان هر رسانه، بر اساس سهمیه در نظر گرفته شده و سابقه حرفه‌ای به ترتیب اولویت مندرج در نامه، کارت خبرنگاری، تصویربرداری و عوامل فنی تعلق می‌گیرد و اصلاح بعدی اولویت‌ها پذیرفته نخواهد شد.

۷- در صورت نیاز به فضای اختصاصی در سینمای رسانه و استفاده از واحد سیار، این درخواست در نامه‌ای جداگانه به روابط عمومی جشنواره اعلام می شود.

۸- در صورت نیاز به حضور و تهیه گزارش از سینما‌های مردمی، این مورد در نامه قید شود.

۹- درهر زمان که روابط عمومی جشنواره از عدم پخش برنامه اعلامی مطلع شد مجاز به ممانعت از ادامه فعالیت در سینمای رسانه خواهد بود.

۱۰- صرفا شماره خودرویی که در کارت درج می‌شود امکان استفاده از پارکینگ را دارد.

۱۱- خبرنگاران رادیو-تلویزیون که در مرحله اول ثبت نام (برای مطبوعات، سایت‌های خبری و منتقدان) نام نویسی کرده اند نیازی به ثبت نام مجدد ندارند.

در راستای سیاست شفاف‌سازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فهرست کامل متقاضیان کارت جشنواره و دلایل تایید یا عدم تایید آن‌ها منتشر خواهد شد.

امید است با همکاری اصحاب رسانه، شاهد برگزاری مناسب این رویداد هنری باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار