یک تحلیلگر عناوین رایانه‌ای اعلام کرد:

عدم حضور سونی در رویداد E3 سال ۲۰۱۹ احمقانه است!

مایکل پکتر یکی از تحلیل‌گران صنعت بازی، عدم حضور سونی در رویداد E3 سال ۲۰۱۹ را غیر قابل توجیه و احمقانه دانست.

عدم حضور سونی در رویداد E3 2019 از سوی یکی از تحلیل‌گران صنعت بازی، احمقانه تلقی شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدتی قبل یک خبر دنیای بازی‌های ویدیویی را تکان داد. در این خبر سونی، یک از بزرگ‌ترین سازندگان بازی، عدم حضور خود را در رویداد ۲۰۱۹ E3 اعلام کرد. این اولین باری است که سونی هیچ نمایشی در این رویداد نخواهد داشت. این مسئله شگفتی بسیاری را برانگیخته است. به تازگی مایکل پکتر (Micheal Pachter) صحبت‌هایی درباره عدم حضور سونی در رویداد E3 انجام داده است. این فرد یکی از تحلیلگران مطرح بازی سازی است.

بعد از این که خبر عدم حضور سونی در E3 تایید شد، بسیاری به دنبال دلیل آن بودند. به نظر بعضی افراد دلیل این مسئله آماده نبودن بازی‌ها و کافی نبودن محتوای این شرکت است. البته افرادی با دید مثبت‌تر به این قضیه هم وجود دارند. این افراد می‌گویند شاید دلیل عدم حضور سونی در این رویداد، آماده شدن برای یک حضور پرشکوه در PSX ۲۰۱۹ است. هیچکس هنوز دلیل قطعی این کار شرکت سونی را نمی‌داند اما دلیل آن هر چه باشد مایکل پکتر آن را کاری احمقانه می‌داند!

وی در مصاحبه‌ای تصمیم سونی برای عدم حضور در رویداد E3 ۲۰۱۹ را امری اشتباه خواند و گفت شاهد بازگشت این شرکت خواهیم بود. به نظر پکتر این کار سونی کاملا غیرقابل توجیه است. پکتر گفت: « به نظر من آن‌ها تصمیمی بدی گرفته‌اند. من فکر می‌کنم آن‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که سرمایه گذاری در این رویداد ارزش ندارد. باید بگویم که آن‌ها در اشتباه هستند. من مبلغ خرج شده توسط شرکت سونی در رویداد E3 را نمی‌دانم اما حتی اگر ۱۵ میلیون دلار هم خرج شده باشد، این مبلغ صرف تبلیغات شده و به سرعت به شرکت باز می‌گردید. به نظر من تصمیم سونی برای عدم حضور در رویداد E3 احمقانه است و به زودی شاهد بازگشت آن‌ها خواهیم بود.»


بیشتر بخوانید: عکس‌های بهترین میان‌رده شیائومی، در TENAA منتشر شد +تصاویر 


انتهای پیام/

عدم حضور سونی در E3 ۲۰۱۹ احمقانه است

برچسب ها: فناوری ، سونی ، e3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.