مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش کردستان؛

همایش استانی گزینشگران در سنندج برگزار می‌شود

مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش استان کردستان گفت: همایش استانی گزینشگران در سنندج برگزار می‌شود.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،جلال احمدی با تبریک فرا رسیدن سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در پانزدهم دی ماه ۱۳۶۱ مبنی بر تاسیس نهاد مقدس گزینش و گرامیداشت هفته گزینش، گفت: هسته گزینش آموزش و پرورش استان به همین مناسبت ویژه برنامه‌هایی به منظور گرامیداشت این هفته در نظر گرفته است.

وی افزود: دیدار گزینشگران آموزش و پرورش کردستان با نماینده ولی فقیه، دیدار با امام جمعه سنندج، غبارروبی گلزار مطهر شهدا، حضور در نماز جمعه و برگزاری گردهمایی استانی گزینشگران از جمله برنامه‌هایی است که برای این هفته پیش‌بینی شده است.

وی خاطرنشان کرد: تقدیر از ایثارگران و پیشکسوتان گزینش، دیدار با خانواده شهدا و برگزاری برنامه‌های فرهنگی، ورزشی از جمله دیگر برنامه‌های این هفته است.

مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه تکریم ویژه ارباب رجوع نیز از دیگر برنامه‌های این ایام است، عنوان کرد: شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان با حضور در پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان در مراسم و برنامه‌های هفته گزینش به سخنرانی خواهند پرداخت.

احمدی یادآور شد: برنامه‌های هفته گزینش استان از روز شنبه ۱۵ دیماه‌جاری آغاز و تا روز جمعه ۲۱ دیماه ادامه دارد.

وی در پایان بیان کرد: در نخستین روز از برنامه‌های هفته گزینش دیداری با نماینده، ولی فقیه کردستان و امام جمعه سنندج انجام خواهد شد.

انتهای پیام/م

همایش استانی گزینشگران در سنندج

برچسب ها: شهدا ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.