آخرین اخبار از علت انتشار بوی نامطبوع در تهران از زبان استاندار

استاندار تهران آخرین جزئیات علت انتشار بوی نامطبوع روز گذشته در تهران را تشریح کرد.

آخرین اخبار از علت انتشار بوی نامطبوع در تهران از زبان استانداربه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران صبح امروز (پنجشنبه سیزدهم دی ماه) با حضور در مرکز تصفیه فاضلاب کارخانجات شهرستان اسلامشهر ضمن بازدید از این مراکز، در جریان علل انتشار بوی نامطبوع در حدفاصل مسیر فرودگاه امام (ره) تا پایتخت و راهکار‌های رفع آن قرار گرفت.

محسنی بندپی گفت: آنچه دیروز عصر در تهران شاهد بودیم منبع مشخصی برای شناسایی نداشت و تاکنون علت آن پیدا نشده است؛ ضمن اینکه ستاد مدیریت بحران نیز تشکیل شده و چیزی را که به عنوان ترکیدگی لوله گاز، فاضلاب یا از تصفیه‌خانه بوده مشخص نشده است.

وی ادامه داد: احتمال دارد یک ماده شیمیایی که بوی تندی دارد مانند مرکاپتان در جایی ریخته شده آن هم به صورت عمد یا سهو و این در قسمتی از فضای تهران منتشر شده بود که ظرف ۲-۳ ساعت برطرف شده است.


بیشتر بخوانید: ماجرای بوی نامطبوع در برخی نقاط تهران چیست؟


استاندار تهران با اشاره به بازدید خود از محل انتشار بوی نامطبوع در مسیر فرودگاه امام (ره) افزود: ۲-۳ سال است که بویی در مسیر فرودگاه امام(ره) به مشام می‌رسد. کانون‌هایی که می‌تواند منشأ تولید این بو باشد مشخص است؛ مانند فاضلاب خانگی و صنعتی و سوزاندن پسماندها که می‌تواند منشأ این بو باشد و ما به اتفاق فرمانداران اسلامشهر و ری و مسئولان محیط زیست در اینجا حضور پیدا کردیم تا این کانون‌ها را بررسی کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
amin
۲۰:۴۷ ۱۳ دی ۱۳۹۷
سالهاست که مردم اسلامشهر که اتفاقا در چند کیلومتری فرودگاه امام میباشد از بوی بد رنج میبرند. زمانی که جهت وزش باد از شرق به غرب میوزد و تنها دلیلش دفن زباله آراد کوه در چند کیلومتری شرق اسلامشهر و فرودگاه امام است. من کرات متوجه شدم فقط زمانی بوی بد می اید که جهت باد از شرق به غرب است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۱۳ دی ۱۳۹۷
علی برکت الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۲ ۱۳ دی ۱۳۹۷
من میدونم ت بوی نامطبوع تهران چیست اگر یادتان باشد چند روز پیش برای بارور کردن ابرها آمپول هایی به ابرها تزریق کردند اوین بو برای آن آمپولها میباشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۸ ۱۳ دی ۱۳۹۷
احتمال داره . تو کار خدا دست ببری همین میشه دیگه / باران به چه قیمتی * پس میگن مقنی در پلاسکو / علی برکت الله میشه نگین دیگه کجا شنیدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۱۳ دی ۱۳۹۷
دو سه سال چیه بیست الی سی سال است که این بو در اتوبان تهران قم در همان حوالی وجود دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۹ ۱۳ دی ۱۳۹۷
اسلامشهر سالهاست که بوی کارخانه بستنی میهن مردم را اذیت می کند تازه ....
Germany
ناشناس
۱۱:۲۴ ۱۳ دی ۱۳۹۷
بعد از ۲-۳سال تازه اومدین کانونها رابررسی کنید؟؟؟؟
ابرویمان پیش خارجیهایی که با فرودگاه سر و کارشونه رفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۹ ۱۳ دی ۱۳۹۷
خیلی وقته ازاینگونه بوهادراطراف وداخل تهران زیاده واگربه همین منوال ومدیریت قوی پیش برودبویبدتان دوروبرراهم خفه خواهدکرد،وقتی آدمهاجای خوبرابه جای بدوآبوهوای خوب راب آب وهوای نامطبوع ترجیح دهد نتیجه اش میشودهمین .
Germany
ناشناس
۱۱:۰۸ ۱۳ دی ۱۳۹۷
منبع بو را در محدوده فرودگاه جنوب شهراست که همیشه بخصوص بعدازظهر ها تشدید می شود یک جریان هوای ملایم از آن محدوده به مرکز شهر و گرفتار شدن در دام هوایی در مرکز شهر باعث این موضوع شده مردم را سردگم نکنید
آخرین اخبار