احدی: نخستین اعزام بوکسور ها به مجارستان است

سرمربی تیم ملی بوکس: در صورت برگزاری تورنمنت مجارستان، تیم ملی بوکس به این رقابت اعزام می‌شود.

احدی: اولین اعزام تیم ملی بوکس به تورنمنت مجارستان استاکبر احدی سرمربی تیم ملی بوکس در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضیت اردو های تیم ملی بوکس بیان کرد:پس از قهرمانی کشور از تاریخ 5 دی ماه اردو های تیم ملی آغاز و تا 25 دی ماه ادامه خواهد داشت. اولین برنامه ای که برای تیم ملی در نظر داریم تورنمنت مجارستان در نیمه اول بهمن ماه است که دعوت نامه آن برای ما ارسال شده است. البته مسئولین برگزار کننده آن اعلام کردند احتمال برگزار نشدن این رقابت نیز وجود دارد. در صورت برگزاری این رقابت تیم ملی بوکس را به آن اعزام خواهیم کرد. سه دعوت نامه دیگر از سه کشور قرقیزستان و قزاقستان و هند برای تیم ملی ارسال شده است که احتمال دارد در این سه تورنومنت شرکت کنیم. قرار بر این است که در ادامه اردو های تیم ملی، اردو های مشترکی با سایر کشور ها داشته باشیم. برای  آماده سازی تیم ملی، تورنمنت هایی در نظر گرفته ایم تا بازیکنان برای مسابقات جهانی روسیه در شهریور ماه به آمادگی کامل برسند.

او گفت: لیست بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی کم و زیاد نشده است و حق سرمربی تیم ملی است که هر بازیکنی را که می خواهد به تیم ملی دعوت کند. فدراسیون بوکس شرایطی برای انتخاب بازیکنان تیم ملی قرار داده بود که من از آن خبر نداشتم. شرط فدراسیون بر این بود که بازیکنانی که در قهرمانی کشور شرکت کردند می توانند به اردوی تیم ملی راه یابند که دو نفر یعنی احسان روزبهانی و سالار غلامی از شرکت در این رقابت معاف بودند. سجاد محرابی و جاسم دلاوری هیچ کدام در قهرمانی کشور شرکت نداشتند و برای حضور نیافتنشان در این رقابت اطلاعی به فدراسیون نداده بودند. هدف من از دعوت این دو بازیکن مورد ارزیابی قرار دادن آن ها بود و اگر شرایط اردو را رعایت می کردند می توانستند در اردو تیم  ملی بمانند.

احدی درباره حواشی رقابت های قهرمانی جوانان کشور اظهار کرد: در همه ی رشته های ورزشی حواشی وجود دارد و ورزش بوکس نیز مستثنی نیست . من در رقابت های قهرمانی جوانان کشور رشت حضور نداشتم و نمی توانم درباره اتفاقات آن اظهار نظر کنم.

سر مربی تیم ملی بوکس گفت: ثوری رئیس فدراسیون بوکس در طول یک سال اخیر کارهای زیربنایی خوبی را انجام داده است. در سالی که گذشت فدراسیون نزدیک به 30 مسابقه را در همه سنین  برای بازیکنان برگزار کرد. تیم ملی  از وضعیت رسیدگی فدراسیون به تیم ملی بوکس رضاایت کامل را داریم.

او در ادامه درباره راه اندازی لیگ بوکی بیان کرد: لیگ بوکس در حال راه اندازی است و راه اندازی آن بازیکنان را از نظر مالی تامین می کند . در لیگ رقابت بین بازیکنان را بیشتر خواهد کرد و دست مربی را برای شناسایی استعداد ها باز می گذارد.


بیشتربخوانید:

ملی پوشان بوکس ایران به ۲ گروه تقسیم می‌شوند

ثوری: با افراد خاطی رقابت‌های قهرمانی بوکس برخورد می‌شود/ فوق لیسانس دارم

قهرمانی تیم گیلان در مسابقات بوکس قهرمانی جوانان کشور


انتهای پیام/ 

اظهارات احدی درباره تیم ملی بوکس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار