لحظه به لحظه با بورس؛

چراغ سبز تالار شیشه‌ای روشن ماند

شاخص بورس و اوراق بهادار پایان معاملات با رشد ۲۰۸.۵۲ واحدی به پله ۱۶۱ هزار و ۱۰۷ هزار واحدی رسید.

شاخص بورس در آغاز معاملات به پله ۱۶۱ هزار واحد رسیدبه گزارش خبرنگار  بورس، بانک و بیمه گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص بورس و اوراق بهادار در آغاز معاملات با رشد ۱.۱۰۲ واحدی به پله ۱۶۱ هزار واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران در آغاز معاملات از ۲۰۷ میلیارد ریال فراتر رفت که طی ۴ هزار نوبت معاملاتی انجام شد.


بیشتر بخوانید: شاخص بورس به پله ۱۶۰ هزار واحدی بازگشت 


نماد‌های پر بیننده معاملات امروز نماد شپنا، خودرو، شتران، فولاد با روند صعودی و نماد وبملت، وتجارت، خساپا با روند نزولی کار خود را آغاز کرد.

شاخص کل فرابورس در آغاز معاملات به پله یک هزار و ۸۷۵ واحدی رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۸۷ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۲۹ میلیون سهم طی ۸ هزار نوبت معاملاتی است.

شاخص بورس و اوراق بهادار پایان معاملات

شاخص بورس و اوراق بهادار پایان معاملات با رشد ۲۰۸.۵۲ واحدی به پله ۱۶۱ هزار و ۱۰۷ هزار واحدی رسید. بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران در پایان معاملات از ۴ میلیارد ریال فراتر رفت که طی ۱۴۲ هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز نماد شپنا، شبندر، شتران، فارس با روند صعودی و نماد فملی، جم، فولاد با روند نزولی کار خود را به پایان رساند.

شاخص کل فرابورس در پایان معاملات با رشد ۳.۹۱ واحدی به پله یک هزار و ۸۷۱ واحدی رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۳ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۸۱۸ میلیون سهم طی ۱۶۴ هزار نوبت معاملاتی است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار