صنیعی‌فر: فکری و گل‌محمدی جز گزینه‌های نساجی نیستند/ سرمربی جدید تا ظهر معرفی می‌شود

مالک باشگاه نساجی مازندران بیان کرد، محمود فکری و یحیی گل محمدی جز گزینه‌های هدایت تیم فوتبال نساجی نیستند.

صنیعی فر: فکری و گل محمدی جز گزینه‌های نساجی نیستند/ سرمربی تا ظهر معرفی می‌شودفرهاد صنیعی فر، مالک باشگاه نساجی مازندران در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره انتخاب سرمربی جدید تیم فوتبال این باشگاه بیان کرد: امروز (شنبه) ظهر زمانی که با سرمربی جدید به توافق برسیم، نام او مشخص می‌شود. هنوز با هیچ مربی به توافق نرسیدیم و هر زمان که نام سرمربی مشخص شد، آن را اعلام می‌کنیم.

او افزود: یحیی گل محمدی جز گزینه‌های ما بود، اما او به پدیده بازگشت و همچنین محمود فکری هم در لیگ دسته اول در حال فعالیت است. هنوز با هیچ کدام از مربیان به توافق نرسیده‌ایم و احتمال دارد این موضوع تا ظهر امروز (شنبه) قطعی شود.

صنیعی فر ادامه داد: با فردی که مربی تیمی باشد، زیاد مایل به مذاکره نیستیم، اما زمانی که تمایل به حضور در تیم ما داشته باشد با او صحبت خواهیم کرد. طبق قانون باید با مربیانی که آزاد هستند، مذاکره می‌کنیم و روال کار ما در باشگاه نساجی هم این است.

مالک باشگاه نساجی مازندران در پایان گفت: امروز (شنبه) نام مربی داخلی یا خارجی مشخص می‌شود و آن را اعلام خواهیم کرد.

گفتنی است، نساجی مازندران با هدایت جواد نکونام در لیگ برتر فوتبال ایران با کسب ۱۶ امتیاز در رده دهم جدول قرار گرفت و به احتمال زیاد در نیم فصل دوم با دراگان اسکوچیچ قرارداد خواهد بست.


بیشتر بخوانید:

زمان شروع تمرینات تیم فوتبال نساجی مشخص شد

سرمربی بعدی تیم فوتبال نساجی مازندران کیست؟

نکونام سرمربی پیکان شد + سوابق مربیگری


انتهای پیام/

اظهارات صنیعی فر درباره سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار