تیم ملی فوتبال ایران، امید قهرمانی جام ملت‌های آسیا

رسانه هندی "هفته" نوشت که تیم ملی فوتبال ایران، امید اول قهرمانی در جام ملت‌های آسیا محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات در حالی از امروز (شنبه) آغاز می‌شود که تیم ملی فوتبال ایران در گروه D. جام ملت‌ها باید با یمن، ویتنام و عراق رقابت کند.

رسانه هندی "هفته" با انتشار گزارشی به جام ملت‌های ۲۰۱۹ پرداخت و از هند به عنوان یک تیم فوتبالی در میان غول‌های آسیا نام برد. این رسانه درباره تیم‌های مطرح آسیا توضیحاتی نوشت و درباره یوز‌های ایرانی (لقب تیم ملی فوتبال ایران) نوشت: در صدر رنکینگ فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) در آسیا نام ایران به چشم می‌خورد. شاگردان کی روش در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه عملکرد خوبی داشتند و پس از اینکه مقابل پرتغال به تساوی یک - یک رسیدند، امید زیادی به قهرمانی دارند.

این رسانه در ادامه نوشت: پس از اینکه شاگردان کی روش در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ استرالیا حذف شدند، اکنون مورد احترام فوتبال‎‌دوستان و کارشناسان قرار گرفتند و امید اول قهرمانی محسوب می‌شوند. تیم ملی ایران در ۱۰ بازی دوستانه و رسمی گذشته خود تنها یک بار مقابل اسپانیا متحمل شکست شد و ایرانی ها با حضور کی روش تغییر زیادی در بخش دفاعی کرده است و شکست ناپذیر هستند.

رسانه هندی در ادامه در مورد استرالیا، ژاپن، کره جنوبی و ... گزارشی نوشت و در پایان به بازیکنان غایب اشاره‌ای کرد:

  • شینجی اواکازاکی، شینجی کاگاوا و آرون موی ستاره‌هایی از ژاپن و استرالیا هستند که به دلیل مصدومیت مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ را از دست داده اند. رقابت‌های جام ملت‌ها با حضور ۲۴ تیم از امروز (شنبه) آغاز می‌شود و امیدواریم تیم ملی فوتبال ایران بتواند با هدایت کی روش طلسم ۴۳ را بشکند و بر بام فوتبال آسیا قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید:

رونمایی از اتوبوس تیم ملی فوتبال در جام ملت‌های آسیا + عکس

گزارش تمرین شاگردان کی روش در مجموعه کریکت ابوظبی + تصاویر

حضور ملی پوشان فوتبال در کلاس آنالیز


انتهای پیام/

گزارش رسانه هندی درباره تیم ملی فوتبال ایران و کی روش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار