دژاگه: دیدار اول با تیم ملی یمن مهم است/ صحبت درباره قهرمانی باعث ناراحتی بازیکنان می‌شود

بازیکن تیم ملی فوتبال گفت: دیدار اول در هر تورنمنت یکی از مهمترین بازی‌ها است و باید توانایی خود را برابر یمن نشان دهیم.

دژاگه: دیدار اول با تیم ملی یمن مهم است/ صحبت درباره قهرمانی باعث ناراحتی بازیکنان می شود به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اشکان دژاگه بازیکن تیم ملی فوتبال ایران درباره نگاه ها به سمت تیم ملی است و نظرش درباره بازی با تیم ملی یمن اظهار کرد: به هر حال دو روز به بازی ما برابر تیم ملی یمن  مانده است و در فوتبال به این صورت است که هر چه به بازی ها نزدیک تر می شویم آدرنالین  بالا می رود و همه تمرکز خود را برای بازی ها می گذارند. ما تمرینات خوبی را انجام دادیم و اردوی خوبی در قطر برگزار کردیم و همه بازیکنان در امارات هم خوب تمرین کردند.  همه می دانند بازی مهمی پیش رو داریم و دیدار اول در هر تورنمنت یکی از مهمترین بازی ها است و باید خود را نشان بدهیم. به هر حال بازی با یمن آسان نیست.  

دژاگه درباره اینکه چقدر از تیم ملی یمن شناخت دارد، تصریح کرد: من زیاد شناختی از تیم ملی یمن ندارم اما همین که این تیم به جام ملت های آسیا صعود کرده است نشان می دهد که استحقاق حضور در این رقابتها را دارند. من فکر می کنم بازی آسانی با یمن نداریم و برخی از افراد می گویند ایران در گروه آسانی قرار گرفته است و باید قهرمان شود به این صورت نیست چرا که فوتبال عوض شده است و تیم ساده ای در دنیا نداریم و همه قدرتمند هستند. ما خیلی باید دقت کنیم و ۹۰ دقیقه در زمین بجنگیم و نشان دهیم که ما بهترین هستیم.

بازیکن تیم ملی درباره اینکه ایران به علت حضور در رتبه اول آسیا باید قهرمان شود این صحبت ها بازیکنان را اذیت نمی کند، گفت: ما به این مسائل دقت نمی کنیم و صحبت از قهرمانی باعث می شود ذهن و فکر بازیکنان اذیت شود. همه تیم ها برای قهرمانی به این تورنمنت آمدند و بازی به بازی فکر کنیم و دیدار اول ما  دو روز دیگر با یمن است و این از هر چیزی مهم تر است و به جام قهرمانی از اکنون فکر نمی کنیم. تیم ملی ایران چند سال است قهرمان جام ملتهای آسیا نشده است اما ما بازی به بازی فکر می کنیم و این موضوع مهم است.


بیشتر بخوانید: 

سرمربیان تیم ملی فوتبال ایران در ادوار مختلف جام ملت های آسیا

رونمایی از پیراهن تیم‌های گروه D جام ملت‌های آسیا

رختکن مشترک برای مدعیان اصلی قهرمانی آسیا/ بدعهدی اماراتی‌ها نسبت به تیم ملی فوتبال ایران


انتهای پیام/

اظهارات دژاگه درباره وضعیت تیم ملی فوتبال                                                                                             

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار