فرمانده هنگ مرزی جکیگور:

قاچاقچی کالا ناکام ماند/ کشف ۲۰تن رب گوجه فرنگی در مرز‌های جنوبی سیستان وبلوچستان

فرمانده هنگ مرزی جکیگور از کشف ۲۰ تن رب گوجه فرنگی قاچاق از یک دستگاه کامیون در مرز‌های جنوبی استان توسط مرزداران خبرداد.

قاچاقچی کالا ناکام ماند/ کشف ۲۰تن رب گوجه فرنگی در مرز‌های جنوبی سیستان وبلوچستانسرهنگ محمد قربانی فرمانده هنگ مرزی جكيگور در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: مرزداران روز گذشته با تشدید اقدامات کنترلی و علیه قاچاقچیان کالا موفق شدند از خروج ۲۰ تن رب گوجه فرنگی از کشور جلوگیری کنند.

وی افزود: مرزداران با تشدید اقدامات کنترلی در مسیر‌های احتمالی ورود قاچاقچیان، توانستند ضمن توقیف یک دستگاه کامیون و دستگیری یک نفر قاچاقچی، مقدار ۲۰ تن رب گوجه فرنگی را کشف کنند

سرهنگ قربانی در ادامه تصریح کرد: برابر با ارزیابی کارشناسان، ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده بیش از ۳ میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده هنگ مرزی جکیگور در پایان قاچاق را یکی از لطمات جبران ناپذیر بر پیکره اقتصادی و اجتماعی جامعه برشمرد و افزود: مرزداران با عزم جدی و به منظور برخورد قاطع با هرگونه تجاوز مرزی و قاچاق کالا و مواد مخدر، اقدامات گسترده‌ای در سطح مرز‌ها انجام و با بهره‌گیری از تجهیزات فنی و گشت‌های مداوم در مرز با هرگونه اقدامات غیر قانونی برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/ب

جزییات کشف ۲۰تن رب گوجه فرنگی در مرز‌های جنوبی سیستان وبلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.