اختتامیه جشنواره تئاتر طنز چهارمحال و بختیاری

اختتامیه نخستین جشنواره استانی تئاتر طنز چهارمحال و بختیاری در فارسان برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، نخستین جشنواره استانی تئاتر طنز چهارمحال و بختیاری، با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.

در بخش موسیقی این جشنواره، محسن بلالی و مسعود صادقی برای نمایش سوختن مداوم بر محور صندوق نسوز از فرخشهر، و در بخش طراحی بروشور معصومه اسکندری برای همین نمایش برگزیده شدند.

همچنین در بخش طراحی لباس، رها علوی برای نمایش سوختن مداوم بر محور صندوق نسوز از فرخشهر و حسن مجیدی برای نمایش خانه کاغذی از شهرکرد، لوح تقدیر و جایزه نقدی دریافت کردند.

در بخش طراحی صحنه نیز حجت یدالهی و رضا مرادیان برای نمایش توهم و خوشبختی از فارسان و داود امینیان برای نمایش سوختن مداوم بر محور صندوق نسوز از فرخشهر و در بخش نمایشنامه نویسی، مصطفی محمدی دوست برای نمایش ما چی داریم از ده چشمه و پیام صفدری برای نمایش توهم خوشبختی از فارسان برگزیده شدند.
 
در بخش بازیگری زن هم، پانته‎آ کاوه برای نمایش ماچی داریم از ده چشمه، سمانه جوانبخت و نادیا شاهرخ برای نمایش سوختن مداوم بر مدار صندوق نسوز از فرخشهر، و لیلا قاسم‌پور برای نمایش توهم خوشبختی از فارسان، و زهرا کوهی فایق برای نمایش خانه کاغذی از شهرکرد به مقام‌های برتر رسیدند.

همچنین در بخش بازیگری مرد، حجت بهرامی، محمدجواد بهرامی و رضا علوی برای نمایش سوختن مداوم بر مدار صندوق نسوز از فرخشهر، حسن مجیدی برای نمایش خانه کاغذی از شهرکرد، حجت یدالهی برای نمایش ما چی داریم از ده چشمه و علی محمدی برای نمایش توهم خوشبختی از فارسان لوح تقدیر و جایزه نقدی جشنواره را از آن خود کردند.

گفتنی است؛ از ۱۳ اثر ارسال شده به دبیرخانه نخستین جشنواره استانی تئاتر طنز چهارمحال و بختیاری، پنج اثر «ما چی داریم»، «خانه کاغذی»، «سوختن مداوم بر محور صندوق نسوز»، «توهم خوشبختی» و «معرکه سیاه، سفید، سرخ» به مرحله نهایی راه یافت که از ۱۱ تا ۱۴ دی ماه جاری در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای فارسان به روی صحنه رفت.
 
شهر فارسان در فاصله ۳۲ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

انتهای پیام/خ

جشنواره استانی تئاتر طنز چهارمحال و بختیاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.