لحظاتی زیبا از حضور رهبر انقلاب در جمع نمازگزاران +فیلم

ویدئویی کمتر دیده شده از رهبر معظم انقلاب در جمع کودکان پیش از برپایی نماز جمعه در دهه ۶۰ در فضای مجازی منتشر شده است.

لحظاتی زیبا از حضور رهبر انقلاب در جمع نمازگزاران +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، این هفته نماز جمعه تهران متفاوت برگزار شد و همین امر باعث شد تا کاربران فضای مجازی نسبت به این تغییرات، واکنش‌های مختلفی از خود نشان دهند. امام جمعه موقت تهران در اولین حضور خود بدون هیچگونه تشریفاتی از درب ورودی نمازگزاران وارد شبستان نماز جمعه تهران شد که اتفاقی جدید در نوع خود است. همچنین شبستان نماز جمعه تهران هم بدون نرده‌های حائل بین مردم و مسئولان، آماده پذیرایی از نمازگزاران شد.


بیشتر بخوانید:

اقدام متفاوت امام جمعه جدید تهران در ورود به مصلی +فیلم و تصاویر

استقبال کاربران از اقدامات خوب امام جمعه جدید تهران +تصاویر


به همین مناسبت کاربران فضای مجازی ویدئویی از حضور حضرت آیت‌اللّه خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب در دهه ۶۰ در جمع نمازگزاران به اشتراک گذاشتند. در این فیلم رهبر انقلاب در جمع کودکان قرار گرفتند و از نزدیک با آنها صحبت کرده و صورت آنان را می‌بوسند.

نکته جالب توجه این فیلم پاسخ رهبر انقلاب به سؤال یکی از کودکان است. وقتی این کودک از  رئیس‌جمهور وقت و امام جمعه می‌پرسد «اگر بخواهیم با شما صحبت کنیم و نامه بنویسیم، باید چکار کنیم؟»، رهبر انقلاب پاسخ می‌دهند به ستاد نماز جمعه مراجعه کنید. 

لازم به یادآوری است که نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت‌‍الاسلام حاج علی‌اکبری که به تازگی با حکم رهبر انقلاب به عنوان امام جمعه موقت تهران منصوب شد، برگزار شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۴ ۱۶ دی ۱۳۹۷
درد دلمون رو به کی بگیم چرا به قیمت اهن نظارت نمی کنن
آخرین اخبار