مقام سوم صفحه اینستاگرام رهبر انقلاب در بین رهبران دنیا در سال ۲۰۱۸ +عکس

صفحه اینستاگرام حضرت آیت‌اللّه خامنه‌ای از نظر تعداد لایک، کامنت و ارتباط با مخاطبان در بین صفحه‌های رهبران دنیا در سال ۲۰۱۸ جایگاه سوم را بدست آورد.

اینستاگرام رهبر انقلاب سومین صفحه برتر این برنامه در سال 2018 شد +تصویربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، صفحه اینستاگرام منتسب به حضرت آیت‌اللّه خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با بیش از ۱۲۷ میلیون لایک، کامنت و ارتباط با مخاطب به عنوان سومین صفحه رسمی این نرم‌افزار بین رهبران دنیا در سال ۲۰۱۸ انتخاب شد.

صفحه اینستاگرام رهبر انقلاب با ۲/۳ میلیون دنبال‌کننده فعال است و در طول روز هزاران نفر از مردم ایران و همچنین مردم سراسر دنیا از این صفحه بازدید می‌کنند. در این صفحه معمولاً بخش‌هایی از بیانات ایشان در قالب تصویرنوشته‌ها، ویدئوها، نماهنگ‌هایی با موضوعات مختلف و تصاویر قدیمی مناسبتی از ایشان منتشر می‌شود.

رهبر انقلاب همواره با بیانات روشنگرانه خود حیله و دسیسه‌های دشمنان را آشکار می‌سازند، همچون پدری مهربان نه‌تنها برای مردم و مسئولان ایران اسلامی بلکه برای تمامی مسلمانان جهان توصیه‌هایی کلیدی را بیان می‌کنند و ارتباطی صمیمانه‌ با مخاطبان خود برقرار می‌کنند. اینگونه رفتار‌ها که کمتر در میان رهبران دنیا به ویژه رهبران کشور‌های غربی دیده می‌شود، سبب شد صفحه رسمی منتسب به ایشان در اینستاگرام به عنوان سومین صفحه برتر در این نرم‌افزار در بین رهبران جهان در سال ۲۰۱۸ انتخاب شود.

اینستاگرام منتسب به رهبر انقلاب سومین حساب کاربری برتر این برنامه شد +تصویر


بیشتر بخوانید: ۹ عکس برتر صفحه اینستاگرام رهبر انقلاب از دید کاربران در سال ۲۰۱۸


انتهای پیام/

اینستاگرام منتسب به رهبر انقلاب سومین حساب کاربری برتر این برنامه شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.