بهره‌برداری از ساختمان جدید بیمارستان مهرگان کرمان

رئیس بیمارستان مهرگان کرمان گفت: ساختمان جدید بیمارستان مهرگان کرمان یک ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد و تمام تجهیزات بیمارستان بدون استثناء خریداری شده و هیچ چیز کمبود نداریم.

بهره‌برداری از ساختمان جدید بیمارستان مهرگان کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، کرامت یوسفی در بازدید استاندار کرمان از روند پیشرفت فیزیکی طرح توسعه بیمارستان مهرگان گفت: فضای قبلی بیمارستان ۲ هزار و ۴۰۰ مترمربع بود و ساختمان حال حاضر این بیمارستان ۵۰ تخت جراحی دارد .

وی افزود: با توجه به حجم مراجعات مردم به این بیمارستان توسعه این بیمارستان ضروری بود.

یوسفی با بیان این که در حال حاضر ۲۱۵ پزشک متخصص با این بیمارستان همکاری دارند گفت: با توسعه بیمارستان ۱۱۵ تخت بیمارستانی به این بیمارستان اضافه می‌شود.

رئیس بیمارستان مهرگان کرمان با اشاره به اینکه هفته گذشته در یک روز ۶۳ عمل جراحی در بیمارستان انجام شد که نشان از نیاز بیمارستان به توسعه دارد عنوان کرد: تمام بخش‌های جراحی در تمام سطوح در بیمارستان وجود دارد.

وی با بیان اینکه اورژانس بیمارستان مهرگان براساس آخرین استاندارد‌های روز ساخته شده است افزود: کلینیک بازتوانی قلب هم در اورژانس دیده شده و با توجه به افزایش قیمت ارز هزینه احداث هر تخت امروز دو و نیم میلیارد تومان هزینه دارد.

یوسفی با اشاره به اینکه بخش گردشگری سلامت دارای ۱۳ اتاق خصوصی برای بیمار دیده شده است گفت: یک استان با بافت قدیمی هستیم و برای گردشگری سلامت در استان کرمان باید تدارکات ویژه‌ای ببینیم که در بیمارستان مهرگان این کار انجام شده است.

وی با بیان اینکه ۵۲ نفر سهامدار این بیمارستان هستند افزود: تمیزکننده هوا و سیستم هواساز با تکنولوژی روز در بیمارستان وجود دارد و در برابر زلزله مقام هستیم و در زمان بحران امکان اینکه به مرکز مدیریت بحران تبدیل شود وجود دارد.

رئیس بیمارستان مهرگان کرمان با اشاره به اینکه حدود ۳۰ هزار متر مربع فضای کامل بیمارستان در آینده است و ۱۶۵ پارکینگ نیز برای بیماران در نظر گرفته شده است گفت: ساختمان جدید بیمارستان مهرگان کرمان یک ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد و تمام تجهیزات بیمارستان بدون استثناء خریداری شده و هیچ کمبودی ندارد.

انتها‌ی پیام/ح

بهره برداری ازبیمارستان مهرگان دریک ماه آینده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار