فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:

پلیس در کنار مردم زلزله زده گیلانغرب حضور دارد

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: پس از وقوع زمبن لرزه ۵.۹ ریشتری عصر امروز در حوالی شهرستان گیلانغرب، پلیس بلافاصله در کنار مردم این منطقه حاضر و خوشبختانه امنیت کافی حکمفرماست.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، سردار "منوچهر امان اللهی" اظهار داشت: پس از وقوع این زمین لرزه پلیس به حالت آماده باش درآمده و همه چیز در گیلانغرب و شهر‌های اطراف تحت کنترل است.

وی اضافه کرد: پس از وقوع زمین لرزه ۵.۹ ریشتری تعدادی از شهروندان در نقاط مختلف استان به خاطر ترس از وقوع زمین لرزه مجدد، به خیابان‌ها آمدند و پلیس نیز برای تامین امنیت در کنار آن‌ها حضور دارد.

سردار امان اللهی تصریح کرد: در گیلانغرب که زمین لرزه در حوالی این شهرستان اتفاق افتاده نیز همکاران پلیس حضور گسترده‌ای دارند و هم اکنون در حد توان مشغول امداد رسانی به آن‌ها هستند.

رییس پلیس کرمانشاه یادآوری کرد: در صورت نیاز، آماده اعزام نیرو از مرکز استان به مناطق زلزله هستیم که خوشبختانه همکاران ما هم اکنون حضور خوبی دارند.

وی همچنین به شهروندان توصیه کرد تا ضمن حفظ خونسردی، به شایعات توجه نکنند و اخبار مربوط به این زمین لرزه را از طریق مراجع رسمی مانند صداوسیما و خبرگزاری‌ها دنبال کنند.

سردار امان اللهی در پایان گفت: هر کدام از شهروندان که به کمک پلیس نیاز داشتند میتوانند با شماره ۱۱۰ مرکز فوریت‌های پلیسی تماس حاصل کنند.

زمین لرزه‌ای در ساعت ۱۷:۱۱ دقیقه عصر امروز (یکشنبه- ۱۶ دی) با قدرت ۵.۹ ریشتر در ۲۳ کیلومتری گیلانغرب بوقوع پیوست که خوشبختاته خسارت جانی نداشت.

انتهای پیام/پ

زلزله در کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار