مدارس و دانشگاه‌های گیلانغرب تعطیل اعلام شد

مدیرکل بحران استان کرمانشاه گفت: پس از وقوع زلزله ۵.۹ ریشتری در شهرستان گیلانغرب، آب، برق و گاز این مناطق وصل است، اما مدارس و دانشگاه‌های گیلانغرب تعطیل شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، جلیل بالایی مدیرکل بحران استان کرمانشاه، اظهار داشت: گزارشی از خسارت جانی و مالی سنگین به‌دلیل وقوع زلزله گزارش نشده است و چند مصدوم به‌دلیل ترس از وقوع زلزله به مراکز درمانی مراجعه کرده‌اند.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه افزود: تیم‌های ارزیاب هلال احمر و اورژانس به منطقه اعزام شده‌اند که در مجموع ۱۱ تیم در منطقه گیلانغرب برای ارزیابی خسارت ناشی از زلزله حضور دارند.

بالایی با اشاره به حضور برخی از خانواده‌ها در مناطق زلزله‌زده در خیابان‌ها گفت: بسیاری از منازل مسکونی این مناطق به‌دنبال زلزله سال گذشته بازسازی و مقاوم‌سازی شد و روحیه مردم نیز در برابر حوادث طبیعی خوب است.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه افزود: تمامی مراکز آموزشی شامل پیش دبستانی، ابتدایی، متوسطه اول و دوم و دانشگاه‌ها در شهرستان گیلانغرب به جز دانش‌آموزانی که امتحان نهایی دارند فردا دوشنبه ۱۷ دی ماه ۱۳۹۷ تعطیل است.

انتهای پیام/پ

زلزله در کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار